mitähän nämä vikakoodit meinaa auto on escort vm 1990 1.6 kone
antaa seuraavaa:::
37 Pu-s valve too low
23 tension too higly
73 impulsluft magnetventil
oireilee yllätys yllätys nykimällä kaupunki nopeuksissa ja
heittelemällä kierroksia sekä sammuilee nätisti kaasua painaessa (ei aina)
kertosko joku...
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 09 Marras 2006 18:48
Ei oo kyllä tullu ekkeriin silleen vielä perehdyttyä. Map anturi on ainakin sommnen boksi mihin menee imusarjalta letku. Mittaa imusarjan alipainetta.
ect on ainakin omassa ekkerissä termostaattikotelon päällä oleva anturi. Voi olla jossain muuallakin sun vuosimallissa.
Aktiivihiilisäiliön venttiilistä en osaa sanoa, että missä se on ekkerissä. Korpparissa se on ainakin ihan konehuoneessa vaikka itse säiliö onkin bensatankin vieressä. Se on ihan semmonen aktiivihiilisäiliöltä tulevan letkun väölissä oleva mötikkä.
Toi anturin vaihto ei tietenkään välttämättä vikaa ratkaise.
Voi olla esim. imuvuoto jossain kun map lukema on liian alhainen.
Ja ect tapauksessakin voi olla jotain muuta vikaa.
ect on ainakin omassa ekkerissä termostaattikotelon päällä oleva anturi. Voi olla jossain muuallakin sun vuosimallissa.
Aktiivihiilisäiliön venttiilistä en osaa sanoa, että missä se on ekkerissä. Korpparissa se on ainakin ihan konehuoneessa vaikka itse säiliö onkin bensatankin vieressä. Se on ihan semmonen aktiivihiilisäiliöltä tulevan letkun väölissä oleva mötikkä.
Toi anturin vaihto ei tietenkään välttämättä vikaa ratkaise.
Voi olla esim. imuvuoto jossain kun map lukema on liian alhainen.
Ja ect tapauksessakin voi olla jotain muuta vikaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Anteeksi, vähän aihetta sivuten... Aika pihalla olen näistä, mutta kiinnostaisi tarkastaa antureitten ym. tunnistimien toiminta omasta autosta ja mietinkin, että mistähän löytyy(jos löytyy) se liitin? Auto on -91 sierra, 2.9 v6. Ja jos jollakulla on laitteet ja tietotaito ko. hommaan, niin sopuhinnalla...
Savonlinnan lähistöllä mielellään.

Ei se ota, jos ei annakkaan!