Eli autona Sierra 2.0 OHC -88 Weber sähkökaasarilla.
Autossa on ollut milloin mitäkin ongelmia.
Välillä ei ole lähtenyt käyntiin, välillä on sammunut kesken ajon, välillä on tehot hävinnyt jne.
Tällä hetkellä tilanne on se, että useimmiten hyvin lähtee käyntiin, mutta välillä hyytyy ja alkaa ampua putkessa tai ilmanputsarissa. Välillä toimii täysin normaalisti. Kone pitää pientä naputusta kaasua painaessa.
Seuraavanlaista remonttia on tehty lähiaikoina:
-kaasari vaihdettu parempikuntoiseen
-sytytystulpat vaihdettu
-tulpanjohdot vaihdettu
-virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu
-ilmansuodatin ja bensasuodatin vaihdettu
-sytytys säädetty
Huomasin, että autossa on vanhan mallin Sierran alipainesäätöinen virranjakaja, jonka alipaineletkulle kaasarissa ei ole paikkaa, joten se on tukittu. Alunperin tässä on ollut sähkösäätöinen virranjakaja. Voiko pätkiminen johtua tästä? Jos jakajan vaihtaa uuteen malliin niin mihin ne johdot pitäisi vetää tuolta jakajalta?
Sierra 2.0 OHC -88 [ihme sätös..]
Re: Sierra 2.0 OHC -88 [ihme sätös..]
taitaa olla fixumpi vaihtaa ihan vanhanajan perus kaasari, esim weber dgv/dgav---> http://www.freetechnics.fi/3236DGV102004.JPG ni siitä löytyy se jakajan alipaineletkun paikka ja tod näkösesti häviää ongelmatkin mut samalla pitää vaihtaa imusarjakin kyseiselle kaasarille koska pulttijako on erijucca kirjoitti:Eli autona Sierra 2.0 OHC -88 Weber sähkökaasarilla.
Autossa on ollut milloin mitäkin ongelmia.
Välillä ei ole lähtenyt käyntiin, välillä on sammunut kesken ajon, välillä on tehot hävinnyt jne.
Tällä hetkellä tilanne on se, että useimmiten hyvin lähtee käyntiin, mutta välillä hyytyy ja alkaa ampua putkessa tai ilmanputsarissa. Välillä toimii täysin normaalisti. Kone pitää pientä naputusta kaasua painaessa.
Seuraavanlaista remonttia on tehty lähiaikoina:
-kaasari vaihdettu parempikuntoiseen
-sytytystulpat vaihdettu
-tulpanjohdot vaihdettu
-virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu
-ilmansuodatin ja bensasuodatin vaihdettu
-sytytys säädetty
Huomasin, että autossa on vanhan mallin Sierran alipainesäätöinen virranjakaja, jonka alipaineletkulle kaasarissa ei ole paikkaa, joten se on tukittu. Alunperin tässä on ollut sähkösäätöinen virranjakaja. Voiko pätkiminen johtua tästä? Jos jakajan vaihtaa uuteen malliin niin mihin ne johdot pitäisi vetää tuolta jakajalta?