zetecin vauhtipyörän asento

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Tunaaja
Viestit: 19
Liittynyt: 08 Helmi 2005 00:37
Viesti:

zetecin vauhtipyörän asento

Viesti Kirjoittaja Tunaaja »

Vauhtipyörä pitäis laittaa takaisin ,mutta tyhmänä ajattelin irroittaessa että nääh ei sitä asentoa tarvi merkata kun ne on kuitenkin erikseen tasapainotettu.
Ei tosiaan tullut mieleen ,että kampiakselin asentotunnistin lukee vauhtipyörältä.

Kyseessä on 2.0 zetec 94
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

käännät koneneen niin että ykkösen mäntä ylhäällä ja sitten varmaankin se tunnistin ja "merkit" osuu kohdakkain.. paha sanoa tälläi äkkisiltään mutta noin uskoisin toimivan.
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
hartza
Viestit: 278
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:53

Viesti Kirjoittaja hartza »

pultinreiät ei sovi kuin yhdessä asennossa, yksi pultinreikä on sijoitettu epäkeskeisesti muihin nähden.
  • Chevrolet K1500 pick-up
    Toyota Corolla E12 1.4 D4D
JesseT
Viestit: 380
Liittynyt: 13 Helmi 2005 21:11
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JesseT »

hartza kirjoitti:pultinreiät ei sovi kuin yhdessä asennossa, yksi pultinreikä on sijoitettu epäkeskeisesti muihin nähden.
Aivan. Ei voi laittaa väärin. Jos lisää mielenrauhaa haluat, niin anturi osuu puuttuuvaan hampaaseen 90 astetta ennen ykkösen yläkuolokohtaa.
Vastaa Viestiin