Käykö mk2 sierran ovi mk1:seen?
Käykö mk2 sierran ovi mk1:seen?
ja 3 ovisest mallist kyse...
Viimeksi muokannut hapa11, 16 Loka 2006 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vw Passat 1.8T
Ford Fiesta mk2
Ford Fiesta mk2
ovi
vitun posket siinä alaosassa mitään eroa ole! sisä verhous on erilainen ja avaus kahvasisällä erilainen! kaikki sierran ovet käy reikiinsä oli kori mikä lystää, lasit ei käy enää ristiin 
ps:olis pelkääjän ruosteen ovi tarjoa jos kiinnostaa!

ps:olis pelkääjän ruosteen ovi tarjoa jos kiinnostaa!
-
vanhemmas mallis on pyöristetty lasin reuna kun toisessa ei... kävi toi fipa ku ei tienny...
Ford sierra 2,0
Ford mondeo 2,5 v6 ghia mondeo projekti
Ford mondeo 2,5 v6 ghia mondeo projekti
Käännelläänpäs vielä näitä ovia...siis viisiovisen Sierran etuovet menee
Farkkuun suoraan, takaovet ei vai kuinka ?
(mulla on Vantaalla Farkun ehjät kaikki ovet ja luukut pientä ruostelaittoa ja heittää paikoilleen, halvalla lähtee)
Farkkuun suoraan, takaovet ei vai kuinka ?

(mulla on Vantaalla Farkun ehjät kaikki ovet ja luukut pientä ruostelaittoa ja heittää paikoilleen, halvalla lähtee)
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Selvästi on puutteita tälläisessä pikku asioissa kuten sierran ovien sopivuudet...
ESASAI näyttää kyllä asiansa tietävän
Todellakin sopii keskenään mk1 ja mk2 ovet ei mitään ongelmia ole eikä tule!!
Laseja on tosin turha mennä sekoitteleemaan mk2 ja mk1 välillä jo tässä aiemmin mainitusta syystä.
Vähemmästäkin pitäisi tietysti ymmärtää ettei 3-ovisen ovi sovi 5-oviseen ja farkun takaovi 5-oviseen jne.
Motonetissä kun ei erikseen edes myydä mitään 5-ovisen takakaaria
Ei ole mitään eroa 5-ovisen ja 4-ovisen välillä. Se on vaan totuus!!
Vain n.40 sierraa olen purkanut joten voin kyllä vääntää rautalangasta nämä sopiivuudet, jos ei muuten mene tajuntaan...
ESASAI näyttää kyllä asiansa tietävän
Todellakin sopii keskenään mk1 ja mk2 ovet ei mitään ongelmia ole eikä tule!!
Laseja on tosin turha mennä sekoitteleemaan mk2 ja mk1 välillä jo tässä aiemmin mainitusta syystä.
Vähemmästäkin pitäisi tietysti ymmärtää ettei 3-ovisen ovi sovi 5-oviseen ja farkun takaovi 5-oviseen jne.
Motonetissä kun ei erikseen edes myydä mitään 5-ovisen takakaaria

Vain n.40 sierraa olen purkanut joten voin kyllä vääntää rautalangasta nämä sopiivuudet, jos ei muuten mene tajuntaan...
niimpä, mutta ovista olikin kysymys, mitä motonetissä myydään kahta eri mallia...Ares kirjoitti:Motonetissä kun ei erikseen edes myydä mitään 5-ovisen takakaariaEi ole mitään eroa 5-ovisen ja 4-ovisen välillä. Se on vaan totuus!!
Etuoven pintapelti vasen 83-1.87
Etuoven pintapelti vasen 2.87-92
Focus 1.0 edition a6 2017