kurkut ja suuttimet

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

kurkut ja suuttimet

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

minkähän kokoset suuttimet ja sisäkurkut weberin 40 tupliin kannattais laittaa 2L ohc turbo moottoriin.
esco_73
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Elo 2006 20:39

Viesti Kirjoittaja esco_73 »

tossa äsken vaihoin tiivisteet ja toisessa kaasarissa oli 200 neulaventtiili ja kun aloin vaihtaa toiseen tiivisteitä niin siinä oli 150 neulaventtiili, että pistäiskö ne olla saman kokoiset, huoltosarjassa tuli 175, että vaihanko ne molempiin.
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Kyllähän ne saisi samankokoiset olla kun kerran saman verran menee kummastakin kaasarista ainetta läpi :wink:

Kurkkujen kokoon vaikuttaa monikin asia joten kylmiltään aika paha sanoa, joku enemmän noiden kanssa pelannut osaa varmaan jotain heittää

Ja suuttimet on melkeen moottorikohtaiset, kahta samanlaista moottoria suuttimien suhteen ei ole. Penkissä hakemalla kohdalleen

Kai tuohonkin joku nyrkkisääntö on jolla saa jotenkin pelaamaan alkuun, josta lähtee sitten kokeilemaan
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Kannattaa suosiolla laittaa 250 neulaventtiilit. Pensa loppuu yllättävän äkkiä kun alkaa ahdot nousta.
Vastaa Viestiin