Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Qtka
Viestit: 52 Liittynyt: 09 Helmi 2005 11:52
Paikkakunta: Sonkajärvi/Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Qtka » 13 Loka 2006 21:00
Kiristetäänkö sierran perän hammaskosketusta siitä hammastetusta renkaasta joka on vetarin ympärillä?
Ai minä vai...
henu
Viestit: 676 Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio
Viesti
Kirjoittaja henu » 14 Loka 2006 03:12
Qtka kirjoitti: Kiristetäänkö sierran perän hammaskosketusta siitä hammastetusta renkaasta joka on vetarin ympärillä?
näin muistelisin että kyllä...ainakiin duunipaikalla on sellanen avain joka käy siihen hemmastettuun osaaan
Qtka
Viestit: 52 Liittynyt: 09 Helmi 2005 11:52
Paikkakunta: Sonkajärvi/Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Qtka » 14 Loka 2006 22:14
Ja perän laakeripukit täytyy varmaan löysätä ennen toimenpidettä?
Ai minä vai...
Aksu
Viestit: 1004 Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20
Viesti
Kirjoittaja Aksu » 15 Loka 2006 01:52
Qtka kirjoitti: Ja perän laakeripukit täytyy varmaan löysätä ennen toimenpidettä?
samalla kun avaat sen takakannen mittausta varten saatat huomata että ovat unohtaneet nuo pukit tehtaalle
gti golo palloilija
Qtka
Viestit: 52 Liittynyt: 09 Helmi 2005 11:52
Paikkakunta: Sonkajärvi/Kuopio
Viesti
Kirjoittaja Qtka » 15 Loka 2006 20:50
Jahas
Vähintäänkin mielenkiintoista
Ai minä vai...