
Weber 32/36 DGAV ryypyn säätö
Weber 32/36 DGAV ryypyn säätö
Kuinka tehdään Weber 32/36 DGAV automaattiryypyn säätö? Kaasutin oli levällään ja automaattiryypyn vesikanava/spiraali bimetallijousi-kotelo oli irroitettuna kaasuttimen rungosta. Jos sen bimetallisilmukan pään tökkää takaisin siihen tapin päähän, mikä ohjaa ryyppyläppää, niin ryyppy ei sulkeudu oikeastaan ollenkaan? Kuinka sen bimetallispiraalin paikan voi säätää/korjata, että se toimii oikein? 

Ford Escort 1.6 MK1 -74
oletko kokeillut että pyöräytät sitä jousta siellä sisällä vielä kerran ympräri. jos on vain jäänyt liian löysälle kun olet takaisin sitä asentanut. itselläni ainakin tuo helpotti. mut nyt on taas ryypyn muut mekanismit jumis 

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Re: Weber 32/36 DGAV ryypyn säätö
Pitikös kaasu polkasta pohjaan tai kääntää siitä kaasuvaijerin vivusta ensin, jotta se ryyppyläppä vapautuu ja pääsee menemään kiinni = ryyppy päällä ja sitten ku se lämpenee, ni jousi alkaa pikkuhiljaa kääntää läppää auki. Kone lämpimänä läppä kokonaan auki. Pyörittämällä sitä ryyppykelloa säädetään. Voimaa ei saa käyttää...sek kirjoitti:Kuinka tehdään Weber 32/36 DGAV automaattiryypyn säätö? Kaasutin oli levällään ja automaattiryypyn vesikanava/spiraali bimetallijousi-kotelo oli irroitettuna kaasuttimen rungosta. Jos sen bimetallisilmukan pään tökkää takaisin siihen tapin päähän, mikä ohjaa ryyppyläppää, niin ryyppy ei sulkeudu oikeastaan ollenkaan? Kuinka sen bimetallispiraalin paikan voi säätää/korjata, että se toimii oikein?

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon