Aihettahan on kyllä täällä käsitelty, mutta en ihan tarkkaa kuvaa ole niistä saanut.
Tarkoituksena olisi saada 10-25hv:n nousu
Eli, mistä 1.8 Zetec E kuristaa eniten, jos kuristaa?
Imupuolen suodattimista luin sen verran, ettei niiden vaihtaminen liiemmin auta.
130hv koneen palikoiden asentaminenkin tietysti auttaa, mutta budjetti ei sitä salli.
Paljonko auttaa katin korvaaminen?
Mondeo 1.8 16v 115hv MK1 viritystä
Mondeo 1.8 16v 115hv MK1 viritystä
Voisko joku tyhmää opettaa??
Kirjoitusvihreet kuuluu asiaan
Kirjoitusvihreet kuuluu asiaan

Katin korvaaminen ei ihan kauheasti vaikuta ja on laitonta.
Katti pois ja sopiva vastus ilmanlämpöanturiin tai bensanpaineen nosto, voisi antaa joku 5-10hv, mikä ei luultavasti oikeasti kauheasti tunnu.
Mikäs se budjetti on?
Uudet nokat ja ruiskun säätö, +10-30hv, nokat maksaa 500 puntaa+postikulut (Moposportin hintaa en ole katsonut).
Imupuolelta imuresonaattorit pois ja muutenkin imuputkisto/kylmän ilman otto kuntoon. Vähän isompi läppärunko. Kisamallin katti. 98:sia tankkiin. Ruiskun ohjelmointi. Tolla voisi saada pikkasen lisää. (Ruiskun ohjelman saattaisi saada EBaysta)
Katiksi (jos sellaisen laittaa) voisi järkihintaa käydä tommonen:
http://store.summitracing.com/partdetai ... ew=skulmia
Katin muodolla on merkitysta sen virtaukseen. Tuossakin on vähän lyhyet kartiot enne kennoa, mutta kuitenkin.

Mikäs se budjetti on?
Uudet nokat ja ruiskun säätö, +10-30hv, nokat maksaa 500 puntaa+postikulut (Moposportin hintaa en ole katsonut).
Imupuolelta imuresonaattorit pois ja muutenkin imuputkisto/kylmän ilman otto kuntoon. Vähän isompi läppärunko. Kisamallin katti. 98:sia tankkiin. Ruiskun ohjelmointi. Tolla voisi saada pikkasen lisää. (Ruiskun ohjelman saattaisi saada EBaysta)
Katiksi (jos sellaisen laittaa) voisi järkihintaa käydä tommonen:
http://store.summitracing.com/partdetai ... ew=skulmia
Katin muodolla on merkitysta sen virtaukseen. Tuossakin on vähän lyhyet kartiot enne kennoa, mutta kuitenkin.
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45