kaasarikysymys

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

kaasarikysymys

Viesti Kirjoittaja janzamar »

weber dgav 38,ei oo olemassakaan..
mutta mulla on sellainen kiinni,ja toisellakin tyypillä taunus-clubin puolella on sellaisen alaosa..
muilla tullu ikinä vastaan??
ja tosiaan,tarkistin Vielä kerran pohjasta että
kohokirjaimin on dgav 38.
ei sieltä mitään junia t...
jype
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Maalis 2005 22:12
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja jype »

itsellä on dgav36/38
tuning sucks
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Aukeaakos tuossa janzamarin kaasarissa läpät silleen vaiheittain vai kummatkin yhtäaikaa
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

yhtaikaa aukee,rattailla.
eli ei ole olemassakaan,mutta tuossa tuo kumminkin kiinni on.. :)
ei sieltä mitään junia t...
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Re: kaasarikysymys

Viesti Kirjoittaja henu »

janzamar kirjoitti:weber dgav 38,ei oo olemassakaan..
mutta mulla on sellainen kiinni,ja toisellakin tyypillä taunus-clubin puolella on sellaisen alaosa..
muilla tullu ikinä vastaan??
ja tosiaan,tarkistin Vielä kerran pohjasta että
kohokirjaimin on dgav 38.
mitenniin ei ole olemassa ???
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

molemmat kurkut 38,
en löytäny googlella,ja useampikin on väittäny ettei ole..
dgas ja dgv on,mutta dgav 38/38 ei pitäis olla..
ei sieltä mitään junia t...
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

janzamar kirjoitti:molemmat kurkut 38,
en löytäny googlella,ja useampikin on väittäny ettei ole..
dgas ja dgv on,mutta dgav 38/38 ei pitäis olla..
no onhan se näköjään olemassa jos sulla semmonen on :lol:
xraam
Viestit: 95
Liittynyt: 05 Helmi 2005 01:28

Viesti Kirjoittaja xraam »

No eiköhän se ihan ehta dgas 38 oo se kaasari. Liekö tullut joku moka tehtaalla sen dgav-merkinnän kanssa.. :?
Tossa dgas:ssa on nimenomaan rattailla välitetyt läpät ja ne aukee yhtäaikaa.

dgas 38/38: http://www.piercemanifolds.com/DGAS.pdf
dgav 32/36: http://www.piercemanifolds.com/DGV5A.pdf
Mondeo -06, 2.0 Duratec
ex. Fordit:
Sierra 2.0 ohc -87, Sierra 1.6 ohc -84, Escort xr3 -83
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

voi niissä kaasareissa olla muitakin eroja kuin pelkkä kurkun koko ja aukee läpät samaan aikaan. aika monissa on pieniä eroja. ns. saastekaasareita jne.
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

no joo,kyllä se ton dgas;n näkönen tosiaan,aut.ryyppy sun muut..
ei kai se noilla makaroni maan asukkailla niin tarkkaa.. :)
kunhan toimii :wink:
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin