Tässä homma näin pääpiirteisssään:
Torstai 24.8. Mondeossa alkaa vilkkumaan hehkun valo, kaveri ehdottaa edullista ja luotettavaa korjaamoa (varoitti kyllä paikan ulkonäöstä..) eli soitin Jormakalle. Sovittiin että ehtivät tekemään vielä samana päivänä vikadiagnoosin. Paikan päällä selvisi että suutin antaa vikakoodin. Isäntä itse kertoi osan hinnaksi n. 100e ja työtä 0,5-1h. Otti numeron ylös ja lupasi seuraavaksi aamuksi selvittää saatavuuden.
Perjantai 25.8. Klo 11.30 soitin korjaamolle kun mitään ei ollut kuulunut. Oli kuulemma hukannut numeroni ja osan hinta 385e..Tässä vaiheessa olisi pitänyt hälytyskellojen soida. No sovin kuitenkin että tilataan osa ja puhetta oli että keskiviikkona vaihdetaan - kuulemma pikkujuttu. Lupasivat taas soittaa kun osa on hyllyssä.
Tiistai 29.8. klo 16.00 soitin taas korjaamolle kun ei ollut mitään kuulunut. Itse isäntä vastasi ja kertoi että tuossahan tuo osa on seissyt odottamassa. Aikaa asentamiseen ei kuitenkaan ollut kuin pe aamuna tai pe klo 16. No päätin etten viitsi herätä aamulla ja valitsin tuon jälkimmäisen.
Perjantai 1.9. klo 16.00. Saavuin paikalle ja jäin norkoilemaan ovelle koska 3 autoa oli sisällä jo. Jope huikkasi että "mitäs sulle" johon tietysti muistutin suuttimesta.."joojoo suutin" ja jotain jupinaa toisen korjaajan kanssa. Hetken kuluttua.."hei poju..tiiäksä että se suutin on kuule niin iso homma että sun pitää tuoda se auto tänne joku päivä..kato ohjelmoinnit ja kaikki.." Siinä vaiheessa alkoi käämi palamaan ja tuttukin paukahti paikalle sattumalta..kerroin pikaisesti tapahtumien kulun. Hetken siinä arvottiin ja todettiin että eiköhän tämä korjaamo ole nyt nähty. Lähdin pois ja näin taustapeilistä kun itse "jorma" lähtikin kaverin perään hänen autolle ja ottamaan rekisterinumeroa ylös..kuulemma tekee rikosilmoituksen koska juttelin hänelle..Nice

Eli nyt tarvittaisiin siis suosituksia hiukan paremmasta pajasta. Mielellään sellaisesta johon auton uskaltaa viedä vielä toisenkin kerran huoltoon.
EDIT: mieleen juolahti että mahtoikohan koko suutinta olla olemassakaan ja siksi keksi tuon tarinan ettei ehdi asentamaan?