Sivu 1/1
DOHC kannet herkkiä halkeamaan??
Lähetetty: 28 Elo 2006 23:18
Kirjoittaja abuser666
Saisin
erittäin halvalla vm -91 150tkm ajetun Sierran, 2,0i. Auto on erittäin siisti ja kilometrit pitävät paikkansa.
Ongelmana on että kone syö jäähdytinnestettä. Lämmityslaitteesta kuuluu iloinen kurlutus kiihdyttäessä
Mahtaako olla kansi entinen vai selviäisikö pelkällä pahvin vaihdolla?
Missä hinnoissa tuollaiset uudet kannet on?
Lähetetty: 29 Elo 2006 17:08
Kirjoittaja jaska74
kurlutus on tyyppivika, eikä kansi "pitäis" halkeilla alle 250tkm.
uudet maksaa varmaan miljoonan, mutta käytettyä saa 100-500€
Lähetetty: 29 Elo 2006 17:48
Kirjoittaja TeRoK
Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
Lähetetty: 29 Elo 2006 18:09
Kirjoittaja jaska74
joo jos se "erityisen halpa" on niin kannattaa jokatapauksessa ostaa.
jos se on vähänkään tikissä, niin edelleen myyntiin tai itse pitää yms yms.
ite oon ajellu vuoden lorisevalla ja vettä kuluttavalla dokilla ilman mitään haittavaikutuksia
Re: DOHC kannet herkkiä halkeamaan??
Lähetetty: 29 Elo 2006 22:45
Kirjoittaja Zaarin
abuser666 kirjoitti:Missä hinnoissa tuollaiset uudet kannet on?
400 eukkoa kärsin viime syksynä pirunmoisen metsästämisen jälkeen.
Lähetetty: 30 Elo 2006 16:19
Kirjoittaja Mr_Who
jaska74 kirjoitti:
ite oon ajellu vuoden lorisevalla ja vettä kuluttavalla dokilla ilman mitään haittavaikutuksia
Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta

)
Lähetetty: 30 Elo 2006 16:26
Kirjoittaja mr.oohoosee
TeRoK kirjoitti:Meneehän se kansi halki vaikka kilometrin ajetusta kikattimesta jos on päässyt vähän käymään kuumana. Eikös noissa dokkilaisten alumiini lohkoissa jsut sitä ongelmaa oo.
Mutta jos on koriltaan erityisen hyvä niin osta ihmeessä pois jos halvallakin saat. Kyllähän siihen noita käytettyjä moottoreita sitte saa.
dokissa on rautalohko.
Lähetetty: 30 Elo 2006 16:31
Kirjoittaja jaska74
Mr_Who kirjoitti:
Heh, tosta tuli muute mieleen, että mistä moinen lorina kuuluu/tulee? (jos puhutaan samasta lorinasta, joka kuuluu kiihdyttäessä/kierrättäessä kojelaudan ja moottorin välimaastosta

)
lorina on vain ilmaa lämppärin kennon sisällä, ei vaarallista mutta sitäkin kiusallisempaa...
Lähetetty: 30 Elo 2006 16:34
Kirjoittaja Mr_Who
jaska74 kirjoitti:
lorina on vain ilmaa lämppärin kennon sisällä, ei vaarallista mutta sitäkin kiusallisempaa...
ahaa, ite ku luulin että se olis vettä.

Lähetetty: 30 Elo 2006 16:36
Kirjoittaja jaska74
heh, ilma se on kun lorisee siellä veden seassa...
jos se vettä olisi niin joka autohan lorisisi aina....

Lähetetty: 30 Elo 2006 16:43
Kirjoittaja Mr_Who
jaska74 kirjoitti:heh, ilma se on kun lorisee siellä veden seassa...
jos se vettä olisi niin joka autohan lorisisi aina....

juujuu...ja lorinan saa pois ku purkaa koko jutun ja ottaa vedet pois?? vai miten..

Lähetetty: 30 Elo 2006 19:07
Kirjoittaja jaska74
no se on yks vaihtoehto, mutta ite ottasin sen ilman pois mikä ei sinne kuulu...

Lähetetty: 30 Elo 2006 21:30
Kirjoittaja TeRoK
mr.oohoosee kirjoitti:
dokissa on rautalohko.
Hö

...ttu. Kirjotus/ajatus vihree. Alumiini kantta meinasin ko. topicin mukaan

Lähetetty: 31 Elo 2006 10:51
Kirjoittaja Mr_Who
jaska74 kirjoitti:no se on yks vaihtoehto, mutta ite ottasin sen ilman pois mikä ei sinne kuulu...

juuh....pittää tässäs joskus yrittää poistaa kyseistä haittaa, jos joskus on sille operaatiolle aikaa.

Tai jos ei, niin pitää voida järjestää.

Lähetetty: 31 Elo 2006 17:16
Kirjoittaja jaska74
ei muuten ole sitten mikään suomen helpoin homma

Lähetetty: 31 Elo 2006 18:09
Kirjoittaja Oltsu
Ei oo muuten millään tavalla vaikee, helppoa kun sen osaa. Minkään vehkeen ilmaamisessa ei oo koskaan ollu vaikeuksia, miten teette siitä niin hankalaa?
Lähetetty: 31 Elo 2006 18:30
Kirjoittaja markkul
Oltsu kirjoitti:Ei oo muuten millään tavalla vaikee, helppoa kun sen osaa. Minkään vehkeen ilmaamisessa ei oo koskaan ollu vaikeuksia, miten teette siitä niin hankalaa?
Mä olen noita Sierroja ilmannut niin, että ottaa paisuntasäiliön korkin pois, sitten puristaa ylävesiletkusta, painaa kämmenen paisuntasäiliön reikään, eli tukkii sen. Päästää irti letkusta. Tollai pumppaa. Mä olen ainakin saanut ilmattua ihan hyvin. Sitten kun ei tollai enää mene, niin kone vaan käymään ja lisäilee nestettä aina kun tarvis, jos on. Jonkun ajan päästä systeemi on ihan hyvä.
Lähetetty: 01 Syys 2006 08:19
Kirjoittaja Mr_Who
Noo, sittehhän sen näkköö ku ruppee tekkee...ja aika varmasti itekki luulen, että ei oo tunnin operaatio se.

Lähetetty: 01 Syys 2006 23:11
Kirjoittaja Monteonisti
Jotkut on ajaneet keulan ylämäkeen, on siten ehkä helpompaa?
