Yksi ongelma on jatkettu ketjuun "ford escort 1.8 zetec onko kukaan törmännyt...".
Toinen ongelma on moottorin lämpötilaanturi. Eli auto on -96 1.8 zetec koneella oleva escort. Tietokoneelle menevä anturi toimii huollon mukaan ok, mutta mittaristoon tuleva anturi taitaa olla sökö, koska tietoa moottorin lämmöistä ei tule mittaristoon. Onko tuo anturin vaihto kovin hankala homma ja olisko samalla hyvä vaihtaa termostaatti? Sijaitseeko tuo anturi termostaatin ala- vai yläpuolella? Miten vaihto käyttää helpoiten, ylävesiletku irti koneesta ja vaihto, vai? Sitten mites paljon jähdytinnestettä tulee pois ku tuon anturin ottaa irti, vai tuleeko sieltä anturinkolosta mitään ulos? Olisko tuo vaihto helpoin tehdä kylmälle koneelle?
Infoa otetaan vastaan ja olen suht amatööri vielä moottorien osalta, mutta tekemällä oppii, kai?

Lisäksi jos jollain on tietoa punaisesta escortista rek. mgu-??? , liikkunut illmeisesti lähellän kankaanpäätä viimiset 5 vuotta. esim kuka rakentanu ja koska jne... mailiin voi viskata juha.lahtela(a)gmail.com , viestiä lähettäessä vaihda (a) -> @