Elikkäs kuinka paljon on tollasen pumpun tuotto ja paljonko cossun pumppu tuottaa? ja miten jäähdyttimen propellin tai siis koko visko systeemin saa irti,
sähkö flektin tieltä? osaako joku auttaa? kiitos etukäteen.
2.8 v6 bensapumpun tuotto
2.8 v6 bensapumpun tuotto
Remmiahdettu Sierra V6
Oharista visko lähti parhaiten kun laittoi ison meisselin mutterin kulmaan ja napautti vasaralla. Sitten pyöri käsin irti. Ja mutterissa on sitten ruotsalaiset kierteet 

Mustang GT -12
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88, Mondeo 1.8 -93
RIP: Cortina -69, Cortina -72, Taunus -77, Capri -69, Escort -84, Taunus -76, Fiesta -83, Fiesta -84, Sierra -87, Taunus -78, Sierra -88, Mondeo 1.8 -93
Itse olen kaksi kertaa joutunut irroittamaan ja molemmilla kerralla piti ottaa koko pumppu irti viskoineen kun ei vaan aukea. Väärä kierre siinä on mutta on myöskin tiukka sellainen. Uudelleenasentaessa laitoin vaseliinit väliin ja onneksi, sillä taas se piti irroittaa ja nyt lähti jopa meisselillä lyömällä. Ekakerralla piti viedä töihin jossa takapuolelle hitsattiin iso mutteri ja sitten irti. Toisessa tapauksessa oli kesäloma ja ei hitsivehkeitä, rälläkällä piti pieniä pumppu ihan palasiksi että sai akselinpään ruuvipenkkiin kiinni. Todella typerä keksintä koko visko.
Nämä siis 2.8 v6 koneessa.
Nämä siis 2.8 v6 koneessa.
Tuosta pensapumpusta en varmuutta
tiiä,mutta tuosta viskon irroituksesta sen
verran,että kannattaa tehdä lattaraudasta
sellainen "tuki",että pääsee pyörittään
viskon mutteria.
Eli rautaan leikattu sellainen neliön
muotoinen aukko,joka tietenkin
yhdeltä sivulta auki.
Sillä voi lukita viskon pyörimisen,
kun laittaa raudan rupelin päissä
olevien pienempien pulttien ympärille.
Olihan varmaan sekavaa...
Mutta yhdestä korjaamosta sain sellaista
lainata,joka oli tehty Transitin viskon
irroitusta varten.
Yksinkertainen hyvä työkalu,
silloinkun tarttee.
tiiä,mutta tuosta viskon irroituksesta sen
verran,että kannattaa tehdä lattaraudasta
sellainen "tuki",että pääsee pyörittään
viskon mutteria.
Eli rautaan leikattu sellainen neliön
muotoinen aukko,joka tietenkin
yhdeltä sivulta auki.
Sillä voi lukita viskon pyörimisen,
kun laittaa raudan rupelin päissä
olevien pienempien pulttien ympärille.
Olihan varmaan sekavaa...

Mutta yhdestä korjaamosta sain sellaista
lainata,joka oli tehty Transitin viskon
irroitusta varten.
Yksinkertainen hyvä työkalu,
silloinkun tarttee.
