Focus Wagonin peilit

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Bartti

Focus Wagonin peilit

Viesti Kirjoittaja Bartti »

Tuoreena (Ford Focus Wagon Ghia 2.0l -03) Fordin omistajana tervehdys foorumilaisille! Paljon tuli tietoa ongittua tämän foorumin kautta :D

Onkos näissä normaalia, että ulkopeilit (lasi) värisee ajossa? Kuskin puolella tuntuu vibraa olevan jonkun verran enemmän, kun kartanlukijan paikalla.

Viikonloppuna tarkemmin autoa syynänneenä huomasin, että kuuluisa takaluukun ruoste on iskemässä.. Pitää tänään käydä näyttämässä Jyväskylän Käyttöautossa. Tuohan pitäisi mennä takuuseen? No lisäturvana on entisen omistajan jäljilta vielä "Ford Protection" sopimusta jäljellä, joten korjaus onnistuu(?) joka tapauksessa, vaikka takuusta ei hommaa kattaisi!
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Kyllä takuu sen luukun kattaa, kun kerran on tyyppi vika.

Ford Protect lisätakuu ei muuten paranna korin kosmeettisia vaurioita koskevaa takuuta, vaan ainoastaan tekniikkaan liittyvät murheet.

En mä ainakaan huomannut mitään vibraa mun Ex-Focuksen peileissa, joten kannattaa tarkistaa, olisko jossain jotain murtuman alkuja tmvs.
Bartti

lalli69 kirjoitti:Kyllä takuu sen luukun kattaa, kun kerran on tyyppi vika.

Ford Protect lisätakuu ei muuten paranna korin kosmeettisia vaurioita koskevaa takuuta, vaan ainoastaan tekniikkaan liittyvät murheet.

En mä ainakaan huomannut mitään vibraa mun Ex-Focuksen peileissa, joten kannattaa tarkistaa, olisko jossain jotain murtuman alkuja tmvs.
Hiukan päivitystä. Kävin Jyväskylän käyttöautossa ja palvelu oli suorastaan erinomaista, korjaus tosin meni syyskuulle. Mutta eipä tuo haittaa. Liike lupasi oma aloitteisesti jopa laina-auton korjauksen ajaksi!

Täytyy kelien salliessa tutkia noita peilejä. Tietääkö joku, onko nuo peililasit liimalla kiinni kiinnikkeissä?
Bartti

Jaa-a, pesin tuossa autoa pihalla.. Ja kappas vaan vuosi sitten maalattu takaluukku alkaa taas kukkimaan! Vaikuttaako tuo Ghian kromilista ruostumisherkyytteen, jos vaikuttaa niin käsken kyllä nakkaamaan sen seuraavassa maalauksessa niin pitkälle, kun pippuri kasvaa. Ei viitsis joka vuosi käytää uutta maalia pintaan sipasemassa.
Vastaa Viestiin