sierraan kallistuksen vakaaja taakse

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Samu
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Loka 2005 15:22
Paikkakunta: kotka

sierraan kallistuksen vakaaja taakse

Viesti Kirjoittaja Samu »

elikkä autoni on 2.0-85 sierra jossa ei ole kallistuksen vakaajaa vakiona takana..nyt olen laittamassa xr4 kallistuksen vakaajaa taakse..tukivarret vaihdoin taakse jossa on noi kallistuksen vakaajan kiinnitys kohdat..ja laitoin kallistuksen vakaajan paikalleen mutta siinä ei ole pohjassa niille pannoille mitään paikkaa..eli joudunko poraamaan läpi reijät paksiin ja laittamaan läpi pultit..??jos jollaa ois/viittis laittaa omast xr4 pohjast kuva et mihin kohtaa ne pannat tulee kiinni..???käsitin et se tulis molemmille puolille semmosien suht pienien palkkien kohdalle kiinni..???olenko väärässä..???
Sierra 2.0 -85 turbo
Bmw e21 320i
Scorpio 2.0i
Samu
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Loka 2005 15:22
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Samu »

ei keltää löytyis tietoo..??
Sierra 2.0 -85 turbo
Bmw e21 320i
Scorpio 2.0i
HemMO

Viesti Kirjoittaja HemMO »

siellä kyllä pitäis olla paikat mihin se tulee kiinni, ite laitoin koko xr4 taka-akseliston tavalliseen sierraan. Eihän vain oo massalla peitetty niitä reikiä sieltä???[/img]
evolution
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Helmi 2005 16:29
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evolution »

sille pitkälle vakaajalle on paikat siellä reunoissa mutta sulla olmeisesti on se lyhyt vakaaja.

omassani tein niin että kairasin sisäpuolelle sen verran isomman reiän että sai hylsyllä kiristettyä läpipultin piukkaan sitä kautta. se vakaajan kiinnitys menee kerran sinne palkin sisälle
Toyota Avensis 2000 3s-fe
ex harraste peli-sierra evolution 2.0i OHC TIC
ex. menijä. Toyota Hilux 4X4 offroad

Fintoys jäsen
Samu
Viestit: 75
Liittynyt: 17 Loka 2005 15:22
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Samu »

evolution kirjoitti:sille pitkälle vakaajalle on paikat siellä reunoissa mutta sulla olmeisesti on se lyhyt vakaaja.

omassani tein niin että kairasin sisäpuolelle sen verran isomman reiän että sai hylsyllä kiristettyä läpipultin piukkaan sitä kautta. se vakaajan kiinnitys menee kerran sinne palkin sisälle
kyl mul taitaa se pitkä vakaaja olla..nyt se on keretty laittaa siihe paikallee en tiiä menikö oikein mut ei se missää muussa asennos tahton oikein järkeväst käydä sinne..niis reuna palkeis oli ihan pienet reijät porasin ne isommiks ja laitoin pitkil pulteil sen sillee et mutterit kiristetää paksin puolelta..onks sisällä normaalis is/xr4 mutteri vaa siel palkin sisällä..ja semmost vielä että siä ku katsastit ton sun sierran turbolle niin mitä muutoksia teit alustaan..ja paljo on tehoa papereissa..???mul on omassa 260mm levyt eessä 10" rummut takan..eessä 26mm etuvakaaja ja takan nyt toi 12mm vakaaja..eiks noil pitäs leima irrota voi joutuuko tekee viel jotaa muuta..????
Sierra 2.0 -85 turbo
Bmw e21 320i
Scorpio 2.0i
Vastaa Viestiin