Samalla tavalla varmaan mitä sillonkin ku OHC Efi asennetaan kaasarin tilalle Sierrassa
Tossa aikanaan ruustaamani käännös pinoutista:
Sierra 2.0 iS OHC efi: ECUn pinnien numerot
30= To Diagram 1
24= Idle adjust
23= Octane adjust
5= Maadoitus vaihteistoon
17= To fuel computer diagram
48= diagonistic connector
22= Rele- 55 eli polttoainepumpunrele, kelan miinuksen ohjaus *
59= 1- ja 2-suuttimien miinus-/ohjaustieto *
58= 3- ja 4-suuttimien miinus-/ohjaustieto *
37= Polttoainepumpunreleen jatkuva plus, jonka kautta kulkee jännite itse pumpulle/ *
akun plus joka syöttää ECUlle jatkuvan jännitteen/
suuttimien jatkuva plus *
57= ECUn heräte virtalukolta
21= Lisäilmaventtiilin miinus *
47= TPS- anturi plus-/paluutieto *
26= TPS- ja MAF-anturin plus *
43= MAF- anturin plus-/paluutieto *
7= Moottorinlämpöanturin miinus/paluutieto *
25= Imuilmanlämpöanturin miinus/paluutieto *
36= sytytysmoduulin viides pinni, sinipunainen johdin, SPOUT
56= Virranjakajan 0-effect-tieto ECUlle, PIP
20= ECUn ja pääreleen miinus (virtalukolta??)
46= MAF-, TPS-, moottorinlämpö ja imuilmanlämpöanturin miinus-/menotieto *
16= Akun miinussyöttö/
virranjakajan trigger- tieto/
Diagnostic connector
40= Akun miinus
60= Akun miinus
Yritän illan mittaan vielä kaivella lisää tietoo, koska asensin aikanaan kyseisen tekniikan Mk1 Sierraan joka oli aiemmin Weberin DGAV:lla ja induktiivisella jakajalla
