focus etujarrulevyjen liukutapi

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Eerokki

focus etujarrulevyjen liukutapi

Viesti Kirjoittaja Eerokki »

Mulla 2004 focuksessa, etujarrulevyjen liukutapit osittain näkyvissä...on siinä tietty se "kumiputki" satulassa kiinni missä tappi on mutta silti näkyy ainakin sentti paljaana ellei enemmän...kuuluisikohan siihen joku kumihaitari,myydäänkö erikseen? Aika ihme on, koska ovat aika alttiita vedelle ja muille roiskeelle, tosin levyt aika kuluneet.
Samalla tässä voisi kysyä, että mielestäni focus liikkeelle lähtiessä on vähän laiska ja hidas "syttyinen",...vähän niinkuin joutuu pumppaamaan varovasti kaasua, vauhtiin kun pääsee, niin ihan ok kiihtyy vanhaksi autoksi ja ajettu 250tkm...voisikohan olla bensapumpussa häikkää?...on kai niitä vaihtoehtoja vaikka mitä...
foop

Re: focus etujarrulevyjen liukutapi

Viesti Kirjoittaja foop »

Ei varmaankaan kumihaitaria kuulu väliin, jos on tuon tyyppiset jarrut mitä videolla.
https://youtu.be/r4uNuyc4Ess
Ford Mondeo MK4, 2008, 1.8 TDCi (92 kW)

EX: Ford Mondeo MK3, 2001, 1.8 (81 kW)
Eerokki

Viesti Kirjoittaja Eerokki »

No joo, ei näköjään kuulu. Merkillistä että ihan paljaana on tappi. Mutta hyvä ja selkee video oli.
MrHakukone

Viesti Kirjoittaja MrHakukone »

Toimii hyvin kun putsaa kunnolla asentaessa, rosteria taitavat olla
itse olen laittanut kumirasvaa asentaessa sinne holkin sisälle, mihin tappi laakeroituu.

Voisikohan tehottomuus johtua huonosta sytytyksestä?
Puola, johdot, tulpat?
Oma rakkine oli kyllä ainoastaan hiukan nykivä pienillä kierroksilla kun puola meni,
muuten toimi ihan hyvin useamman kuukauden. Toisen kerran alkoi polttaa putkessa, että juuri kotiin pääsi nilkuttamaan.

Bensapaineen pudotus taas vei tehot juurikin kiihdytyksessä minimiin yhdessä kaksilitraisessa,
kevyellä kaasulla houkuttelemalla sai kulkemaan.
Pudotuksen syy oli haljennut tiiviste bensapumpun päällä, tankin sisällä.
1,6 ssa ei ole mittapistettä paineelle, kaksilitraisessa on.
Vastaa Viestiin