Alkaa taas olemaan käynnistysakku finaalissa. Tällä hetkellä autossa on Ford/Varta EFB -akku, jossa kapasiteetti 60 Ah / 590 A. Webbikauppasivustoilla ja myös Vartan akkuvalitsimessa kerrottiin kuitenkin, että kyseiseen versioon kuuluu 65 Ah / 650 A -akku. Niinpä ostin sellaisen.
Koska tuo akku "heittää" hiukan nykyisestä, niin ainakin tämmöisessä tapauksessa lienee aiheellista resetoida akun monitorointisysteemi? Onko jollakulla tietoa, että miten se tehdään Fiesta Ecoboostissa jossa ei ole virtalukkoa vaan käynnistysnappula?
Jos tuon resetoinnin jättää tekemättä, niin mitä siitä seuraa? Uuden akun elinkaari hiukan lyhenee?
Lisäys:
Ilmeisesti tämä toimi:
Painetaan starttinappia ilman että kytkin on pohjassa, auto jää "sytytysvirtatilaan". Sen jälkeen vilautetaan pitkiä 5 kertaa ja sen jälkeen painetaan 3 kertaa jarrua. Menee hetki ja akkusymboli vilahtaa 3 kertaa.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Akun vaihto/Fiesta MK7 EcoBoost (Start/Stop)
Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan