Ostin Ford C-max Grandin vuosimallia 2012. Auto vaikuttaa hyvältä ja kolme lasta mahtuu kyytiin ihan mukavasti, siltä osin autoon todella tyytyväinen. Eberin toimintaan sen sijaan olen hyvin pettynyt.
Yritän käynnistää Eberin active now toiminolla ja se käynnistyy kuten pitääkin, kuitenkin kun poistun autolta ja lukitsen ovet, niin lämmitin sammuu, koska samalla autosta sammuu virrat. Jotenkin aivan älyvapaa systeemi, että virrat pitää olla päällä, jotta lämmitintä voi käyttää.
Lopputulemana olen todennut, että ilman kaukosäätöä koko eber on aika turha. Kysymys kuuluukin, että miten olette asian ratkaisseet? Ilmeisesti jälkiasennus kuitenkin onnistuu kun Ford sitä itsekkin näyttää myyvän. https://fordvarusteet.fi/mukavuus/mukav ... &year=2010
Hinta aika suolainen, joten olisiko mitään ohhjeita miten tuon voisi tehdä itse ja onko tuo Easy Start R+ ainoa vaihtoehto? Ainakin Telestart T91 ohjainta ja ohjainmoduulia saa markkinoilta käytettynä suhteellisen edullisesti, niin saisiko sen tuohon mahdollisesti asennettua?
Eber logiikka ja kauko-ohjaus
-
Re: Eber logiikka ja kauko-ohjaus
Ei pitäisi sammua kun ovet lukitsee ja virrat poistuu hetken päästä.
Toimiikos laitteen kv pumppu oikein. Ettei sammuminen johdu siitä että vesi ei kierrä ja tulee ylilämpöä?
Tai mikä on akun jännite, ettei mene alle sammutusrajan.
Toimiikos laitteen kv pumppu oikein. Ettei sammuminen johdu siitä että vesi ei kierrä ja tulee ylilämpöä?
Tai mikä on akun jännite, ettei mene alle sammutusrajan.
Re: Eber logiikka ja kauko-ohjaus
Mullakin akun jännite esti webaston normaalin toiminnan ajastettuna.
Eikä autoa käynnistettäessä vielä huomannut , että jännite on alhaalla.
Eikä autoa käynnistettäessä vielä huomannut , että jännite on alhaalla.