mikä nokka?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

mikä nokka?

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

elikkä koneena 2.0 ohc ja nokan perässä kirjaimet: KC P 274

mikähän nokka on kyseessä?

ite en löytän tietoo ni jos joku viittis jelppiä
Sierra 1.6 1988
enjoi
Viestit: 21
Liittynyt: 04 Touko 2006 12:25
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja enjoi »

villiveikkaus, krane cams jyrkkyys 274? :D
vai oliko se c:eellä :P
Viimeksi muokannut enjoi, 16 Touko 2006 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Sierra 2.0i Dohc -93 (ROJEKTI)
-Fiat uno Turbo i.e -88
-Suzuki Bandit -01
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

kiitoksia tiedosta jos se sellanen nyt sitten on :D
Sierra 1.6 1988
enjoi
Viestit: 21
Liittynyt: 04 Touko 2006 12:25
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja enjoi »

juu, entiä oikeesti, villiveikkaus :)
-Sierra 2.0i Dohc -93 (ROJEKTI)
-Fiat uno Turbo i.e -88
-Suzuki Bandit -01
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Kent Camsin 274. Miedompi turbo nokka.
Avatar
siipicossu
Viestit: 169
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu »

Application : Turbo
Power Band : 2000 - 6500
Cam Lift(mm) : 6.68 E 7.03
Valve Lift(mm) : 10.87 E 11.02
Duration : 276 Deg E 297 Deg
Timing : 35/61 72/45
Full Lift : 103 Deg
VC (mm) : 0.36 E 0.41
LTDC : N/A
Required Parts : CF12 / VS10
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

kiitoksia sattu vaan olee purkusierrassa tuo nokka ja teetetty kansi ni pitää vissiin turbotuksen yhteydessä laittaa kiinni.
toimiiko nokka muutes ollenkaa jos etukätee jo laitan sen kannen ja nokan yms. kiinni kun ei ole turboa vielä kiinni ja ajelen kesän sillä?
Sierra 1.6 1988
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

vai toimiiko huonommin koneena 1.6 ohc ja tällä hetkellä vakio kansi kiree nokka ja kireet venajouset ni tilalle tulis sit toi teetetty 2.0ohc kansi sil turbonokal yms.
Sierra 1.6 1988
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Eiköhän tuo toimi myös vaparissa.
Arvot kohtuu lähellä esim pirerin 285 (kaasarikone) nokasta,jota myös käytetty hyvällä menestyksellä turbopeleissä.
270/290,11.81mm,27-63/73-37
gti golo palloilija
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

ok no pitää varmaankin koettaa miten toimii.
Sierra 1.6 1988
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Grazzius kirjoitti:kiitoksia sattu vaan olee purkusierrassa tuo nokka ja teetetty kansi ni pitää vissiin turbotuksen yhteydessä laittaa kiinni.
toimiiko nokka muutes ollenkaa jos etukätee jo laitan sen kannen ja nokan yms. kiinni kun ei ole turboa vielä kiinni ja ajelen kesän sillä?
Paremmin toimii orkkis nokalla vaparina. Toi ei pelaa vaparissa kuten ei 284:kaan. Tai kyllä niillä ajaa voi, mutta tolkuttoman laiskoja ovat kumpikin vaparina.
ESCORT79
Viestit: 24
Liittynyt: 18 Tammi 2006 17:22

Viesti Kirjoittaja ESCORT79 »

Sama kone ja nokka on kc fr21 ns... osaako joku sanoa arvot tuolle nokalle?
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

ESCORT79 kirjoitti:Sama kone ja nokka on kc fr21 ns... osaako joku sanoa arvot tuolle nokalle?
Käy kattomassa kent cams:n kotisivuilta.
gti golo palloilija
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

http://www.kentcams.com/

vasemmasta reunasta "BY CARS" --> Ford --> Camsafts :wink:
Grazzius
Viestit: 71
Liittynyt: 19 Joulu 2005 18:16
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja Grazzius »

thx tuosta linkistä sieltähän mä kaikki tiedot löydän ... heti kun tajuan mitä nuo kaikki tarkoittaa :lol:
Sierra 1.6 1988
Vastaa Viestiin