2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Puola ja tulppa uusittu. Mitäs seuraavaksi ?
Puola ja tulppa uusittu. Mitäs seuraavaksi ?
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
suutinvika?
Viimeksi muokannut Fookkus, 28 Helmi 2024 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Kai siinä ongelma sylinterissä kuitenkin puristukset vielä tallella?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Nonii , elikkäs vika korjaantui kyseessä oli viallinen puolan- johdon liitin. Liittimen lukitus oli haljennut elikkä on päässyt liikkumaan jonkin verran ja siten huono kosketus. Ovat näköjään aika kranttuja. Mittaukset kuitenkin näytti, että tuli normaalit jännitteet
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Paskat se sillä lähteny. Paineet sieltä 4. menny. Pakoventtiili sökö. 300e venttiiliremontti
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Joo nää misfire- koodit on vähän sellasta kolikon heittoa sen jälkeen kun tulpat vaihdettu eikä silti häviä, koska ECUhan tulkkaa anturitietojen avulla vaan mikä sylinteri ei pala kunnolla, johon taas on muitakin syitä kuin heikko kipinä. Varsinkin sellaset autot joissa suht. kallis puolakasetti (esim. GM:n vehkeet) kohdalla kannattaa tulpan vaihdon jälkeen jo alkaa mittailla puristuksia/ohivuotoja. Duratecissa ja itse asiassa vanhemmissakin Mazdan koneissa tuntuu olevan tuota venttiilivaivaa, juuri kaveri esitteli mulle 626:n pakovenaa josta puuttui pala
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Näin se on... nyt niin hyvä yksilö, ettei viitti lopettaa sitä. Vaihdan ne venttiilit tai siis mun tuttu taitava mekaanikko vaihtaa. Puristukset ok niin ei me ny mitään männänreita vahtamaan. Syö öljyä minkä syö sitte.
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
duckworth kirjoitti: ↑13 Maalis 2024 09:43 Joo nää misfire- koodit on vähän sellasta kolikon heittoa sen jälkeen kun tulpat vaihdettu eikä silti häviä, koska ECUhan tulkkaa anturitietojen avulla vaan mikä sylinteri ei pala kunnolla, johon taas on muitakin syitä kuin heikko kipinä. Varsinkin sellaset autot joissa suht. kallis puolakasetti (esim. GM:n vehkeet) kohdalla kannattaa tulpan vaihdon jälkeen jo alkaa mittailla puristuksia/ohivuotoja. Duratecissa ja itse asiassa vanhemmissakin Mazdan koneissa tuntuu olevan tuota venttiilivaivaa, juuri kaveri esitteli mulle 626:n pakovenaa josta puuttui pala
Juuri niin.
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Joo on venttilestä lentäny pakosarjaan palojaduckworth kirjoitti: ↑13 Maalis 2024 09:43 Joo nää misfire- koodit on vähän sellasta kolikon heittoa sen jälkeen kun tulpat vaihdettu eikä silti häviä, koska ECUhan tulkkaa anturitietojen avulla vaan mikä sylinteri ei pala kunnolla, johon taas on muitakin syitä kuin heikko kipinä. Varsinkin sellaset autot joissa suht. kallis puolakasetti (esim. GM:n vehkeet) kohdalla kannattaa tulpan vaihdon jälkeen jo alkaa mittailla puristuksia/ohivuotoja. Duratecissa ja itse asiassa vanhemmissakin Mazdan koneissa tuntuu olevan tuota venttiilivaivaa, juuri kaveri esitteli mulle 626:n pakovenaa josta puuttui pala
Re: 2006 1.8 Duratec P0304 misfire cylinder 4
Otin opiksi. Seuraavan kerran kun ostan auton, niin jos on 0304 vika niin tarkistan puristikset ensimmäisenä