Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nonii , elikkäs vika korjaantui kyseessä oli viallinen puolan- johdon liitin. Liittimen lukitus oli haljennut elikkä on päässyt liikkumaan jonkin verran ja siten huono kosketus. Ovat näköjään aika kranttuja. Mittaukset kuitenkin näytti, että tuli normaalit jännitteet
Joo nää misfire- koodit on vähän sellasta kolikon heittoa sen jälkeen kun tulpat vaihdettu eikä silti häviä, koska ECUhan tulkkaa anturitietojen avulla vaan mikä sylinteri ei pala kunnolla, johon taas on muitakin syitä kuin heikko kipinä. Varsinkin sellaset autot joissa suht. kallis puolakasetti (esim. GM:n vehkeet) kohdalla kannattaa tulpan vaihdon jälkeen jo alkaa mittailla puristuksia/ohivuotoja. Duratecissa ja itse asiassa vanhemmissakin Mazdan koneissa tuntuu olevan tuota venttiilivaivaa, juuri kaveri esitteli mulle 626:n pakovenaa josta puuttui pala
Näin se on... nyt niin hyvä yksilö, ettei viitti lopettaa sitä. Vaihdan ne venttiilit tai siis mun tuttu taitava mekaanikko vaihtaa. Puristukset ok niin ei me ny mitään männänreita vahtamaan. Syö öljyä minkä syö sitte.
duckworth kirjoitti: ↑13 Maalis 2024 09:43
Joo nää misfire- koodit on vähän sellasta kolikon heittoa sen jälkeen kun tulpat vaihdettu eikä silti häviä, koska ECUhan tulkkaa anturitietojen avulla vaan mikä sylinteri ei pala kunnolla, johon taas on muitakin syitä kuin heikko kipinä. Varsinkin sellaset autot joissa suht. kallis puolakasetti (esim. GM:n vehkeet) kohdalla kannattaa tulpan vaihdon jälkeen jo alkaa mittailla puristuksia/ohivuotoja. Duratecissa ja itse asiassa vanhemmissakin Mazdan koneissa tuntuu olevan tuota venttiilivaivaa, juuri kaveri esitteli mulle 626:n pakovenaa josta puuttui pala