Siinä on sulakeboksissa yksi 10 sulake, jonka poksauttaa aina, jos sen vaihtaa uuteen. Tää on sulake oikeassa reunassa, ylhäältä katsottuna toinen. Onko kyseessä väkisin johtovika, vai voisiko se korjaantua hankkimalla yhden tuollaisen ruskean pikkureleen ja laittamalla sen kolmanneksi ylimpään riviin oikealta katsottuna? Tosin silloin tulee se, ettei auto sammu, jos valot päällä ja katsastuksessa lyö ajokiellon siitä.. jonkun verran tuossa on rosvoliitäntöjä, niin ei oo sähköpiirrosten lukeminen hullua hurskaammaks tehnyt, enkä oo oikein itse uskaltanut lähteä johtoja aukomaankaan
Niin ja sit tuossa on vielä sekin, että siihen on lisätty myöhemmin itse peräkoukku. Se ilmeisesti selittäisi jotain rosvoliitoksia. Siellä on juurikin sen vasemman takavalon vieressä älytön sumppu johtoja, joiden oon ajatellut olevan siihen peräkoukkuun liittyviä. Siellä on myös rakennettu katkaisija sinne peräkonttiin, josta ei mitään hajua, mihin se liittyy
En oikein tiedä edes mitä tässä kysyn, ehkä että onko tutun oloisia juttuja ja vinkkejä, mistä kannattaa lähteä, et saa noi parkit toimimaan ja sulakeboksin lopettamaan sen yhden sulakkeen polttamisen? Sulakeboksin kansi muuten väittäisi, että juurikin se kärähtävä sulake jollekkin valoille olisi. Myös et millä sulakkeella tai releellä mahtaa mittariston taustavalo toimia, tai onko se vaikea purkaa, jos tarviikin vaihtaa polttimot mittaristoon?
Pahoittelut sekavasta tekstistä, toivottavasti siitä saa nyt asian selville ja kiitos jo etukäteen vastauksista!