escon laatikossa jotain hämärää

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

escon laatikossa jotain hämärää

Viesti Kirjoittaja janner88 »

joo eli auto on mk4 escortti ja laatikko on mallia lukollinen.

Mikä mahtaa olla pielessä,kun kääntää rattia niin vasemmalta puolelta kuuluu
kauhea pauke ja kloksahtelu,samalla kun kääntää niin rattia tuskin jaksaa pidellä kun haluaa kääntyä suoraksi. Kyseessä on varmasti laatikko.
Suoraan taas menee ihan normaalisti,mutta hiemankin käännät niin jo rupee paukkumaan. Niin paha se on että ajamaan ei pysty!

-Voisiko olla että kitkalukko on mennyt jumiin laatikossa?
Viimeksi muokannut janner88, 08 Touko 2006 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
jakep1982
Viestit: 23
Liittynyt: 31 Loka 2005 13:53

Viesti Kirjoittaja jakep1982 »

veikkaisin,et vetonivel alkaa olla finaalissa.
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

laatikko

Viesti Kirjoittaja janner88 »

joo,joo. voisko olla joku muu?

Voiko vetari siis tehdä tollasta :shock: ? Tuli mulle ihan täytenä yllärinä!
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
jakep1982
Viestit: 23
Liittynyt: 31 Loka 2005 13:53

Viesti Kirjoittaja jakep1982 »

kaverin ooppelissa oli aikoinaan tälläinen vika,et kun käänty,niin kuulu kolahdus.kaveri oli sata varma,et vetonivel paukkaa pikkuisen.suoraan ajessa ei mitään.no,kaveri ajo muutaman sata kilsaa tämän pauke ongelman kans,ni sit alko auto tekee sillälailla,et kun kaveri alko kiihdyttää,laitto kytkimen pohjaan vaihtaakseen vaihdetta,niin auto nytkäytti vasemmalle ja kolahti,kun kiihdytti uudestaan.vei pajalle,et mikäs ooppelissa vikana.vasemmanpuoleisen alatukivarren kohdalla pelti oli ruostunut sen verran pahasti,et pelti anto perix.oli melkein tukivarsi lähtenyt irti.sillä selvittiin,et uutta peltiä alle ja meno jatku.mut toi alatukivarsien kohdalta ruostuminen on aika lailla ooppelin tyyppivika,mut kannattaa tsekata,et ei ainaskaan siinä oo.ei varmaan kovin mukava kokemus,ku motari vauhdissa tukivarsi lähtee irti...
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

tukivarret

Viesti Kirjoittaja janner88 »

joo kyllä kaikki tuennat ja tukivarret sun muut ohjausjutut on tsekattu.
Se vika varmaankin on laatikossa,mutta missä siellä? :roll:
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
kd
Viestit: 155
Liittynyt: 27 Loka 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Re: tukivarret

Viesti Kirjoittaja kd »

...
--=< Mondeo 1.8L Duratec 125hv Mk III 2002 >=--
janner88
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Elo 2005 11:30

laatikko

Viesti Kirjoittaja janner88 »

huhuu....
eikö kellään ole käynyt vastaavaa,heittäkää edes jotain,että vois katsastaa senkin läpi.(omat ideat loppuneet kesen)
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm :D

Ford Sierra doch -93

Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm ;)
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Eipä tuohon tule oikein muuta mieleen noilla oireilla
kuin nuo mainitut vetari
ja se lukko.
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin