escon laatikossa jotain hämärää
escon laatikossa jotain hämärää
joo eli auto on mk4 escortti ja laatikko on mallia lukollinen.
Mikä mahtaa olla pielessä,kun kääntää rattia niin vasemmalta puolelta kuuluu
kauhea pauke ja kloksahtelu,samalla kun kääntää niin rattia tuskin jaksaa pidellä kun haluaa kääntyä suoraksi. Kyseessä on varmasti laatikko.
Suoraan taas menee ihan normaalisti,mutta hiemankin käännät niin jo rupee paukkumaan. Niin paha se on että ajamaan ei pysty!
-Voisiko olla että kitkalukko on mennyt jumiin laatikossa?
Mikä mahtaa olla pielessä,kun kääntää rattia niin vasemmalta puolelta kuuluu
kauhea pauke ja kloksahtelu,samalla kun kääntää niin rattia tuskin jaksaa pidellä kun haluaa kääntyä suoraksi. Kyseessä on varmasti laatikko.
Suoraan taas menee ihan normaalisti,mutta hiemankin käännät niin jo rupee paukkumaan. Niin paha se on että ajamaan ei pysty!
-Voisiko olla että kitkalukko on mennyt jumiin laatikossa?
Viimeksi muokannut janner88, 08 Touko 2006 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

kaverin ooppelissa oli aikoinaan tälläinen vika,et kun käänty,niin kuulu kolahdus.kaveri oli sata varma,et vetonivel paukkaa pikkuisen.suoraan ajessa ei mitään.no,kaveri ajo muutaman sata kilsaa tämän pauke ongelman kans,ni sit alko auto tekee sillälailla,et kun kaveri alko kiihdyttää,laitto kytkimen pohjaan vaihtaakseen vaihdetta,niin auto nytkäytti vasemmalle ja kolahti,kun kiihdytti uudestaan.vei pajalle,et mikäs ooppelissa vikana.vasemmanpuoleisen alatukivarren kohdalla pelti oli ruostunut sen verran pahasti,et pelti anto perix.oli melkein tukivarsi lähtenyt irti.sillä selvittiin,et uutta peltiä alle ja meno jatku.mut toi alatukivarsien kohdalta ruostuminen on aika lailla ooppelin tyyppivika,mut kannattaa tsekata,et ei ainaskaan siinä oo.ei varmaan kovin mukava kokemus,ku motari vauhdissa tukivarsi lähtee irti...
tukivarret
joo kyllä kaikki tuennat ja tukivarret sun muut ohjausjutut on tsekattu.
Se vika varmaankin on laatikossa,mutta missä siellä?
Se vika varmaankin on laatikossa,mutta missä siellä?

Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm

laatikko
huhuu....
eikö kellään ole käynyt vastaavaa,heittäkää edes jotain,että vois katsastaa senkin läpi.(omat ideat loppuneet kesen)
eikö kellään ole käynyt vastaavaa,heittäkää edes jotain,että vois katsastaa senkin läpi.(omat ideat loppuneet kesen)
Ford Escort Rs turbo s2 (ex)
1.1 bar-->218hp, 340nm
Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
1.1 bar-->218hp, 340nm

Ford Sierra doch -93
Bmw e30 325 tic
0.3 bar -->213 hp, +300nm
