Uskoisin että huohotin kiukuttelee Focuksessa, ja näköjään uutta letkua saa näköjään jopa ihan motonetistä, eikä tarvitse alkaa metritavarasta säveltämään, mutta itse venttiiliä ei näy kataloogeissa (marmoriltahan sekin lähtisi toki), mutta onko näissä yleensä ollut itse venttiilissä vikaa vai pelkästään letkut perstuneet, siis kokemuksia kyselen?
  Uskoisin että huohotin kiukuttelee Focuksessa, ja näköjään uutta letkua saa näköjään jopa ihan motonetistä, eikä tarvitse alkaa metritavarasta säveltämään, mutta itse venttiiliä ei näy kataloogeissa (marmoriltahan sekin lähtisi toki), mutta onko näissä yleensä ollut itse venttiilissä vikaa vai pelkästään letkut perstuneet, siis kokemuksia kyselen?Hieman sellainen huohotuskaasun haju vähän löyhähtää nokkaan aika ajoin ja kylmänä tyhjäkäynti vähän leijuu, niin ajatellin aloittaa helpoimmasta. Pakoputkikin vuotaa (vaimea pörinä) hieman joo, mutta haluaisin tuon huohottimenkin tutkia. Öljyäkin piti lisätä desi pari, vaikka 7tkm menny tässä aiemmin etten oo lisänny yhtään, ja kuitekin koneessa vedot tallella ja nätisi kiertää lähelle 6000rpm 2-vaihteella kokeiltuna.
 , mutta nyt letkussa toi vika joka tapauksessa näyttäisi olevan, koska jakopäätä lähemmäs tuleva haara imusarjan alla on aivan öljykuran peitossa.. Nyt ajellu jonkun 700km ja öljy edelleen ylä viivassa, eli ei tässä nyt olekaan niin akuutti hätä, ja m-renkaat luultavasti vielä eheät
 , mutta nyt letkussa toi vika joka tapauksessa näyttäisi olevan, koska jakopäätä lähemmäs tuleva haara imusarjan alla on aivan öljykuran peitossa.. Nyt ajellu jonkun 700km ja öljy edelleen ylä viivassa, eli ei tässä nyt olekaan niin akuutti hätä, ja m-renkaat luultavasti vielä eheät