Sivu 1/1

Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 12:06
Kirjoittaja p7_man
Siskonpojan innostamana kysymään että onko tuon 131 hp Zetecin ruiskutussysteemi mallia Bosch EV1 (EV-1)? Tuollainen kitti:
https://www.ebay.de/itm/222896019106 Tämän perusteella voisi olla EV1: https://www.fswerks.com/products/bosch- ... ectors-ev1
Myyjä ei ole vastannut kysymyxeeni.

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 18:17
Kirjoittaja p7_man
Joo on EV1. Myyjä vastas ja tarjos kahta erilaista kittiä. Tää -00 Focus on Euro 3. Tohon toiseen, parempaaan kittiin pitäs hankkia paljon uutta osaa näemmä..

Hello,
We have two models of kits compatible with your vehicle:

1. The "Ethanol Flex E85" kit delivered with generic firmware compatible with 98% of cars.
https://www.ebay.fr/itm/223130253865

2. The "Ethanol Flex E85" kit (2018 model) delivered with the firmware programmed for the make of the car (indicated by the buyer),
offers better performance and better fuel economy and is highly recommended for vehicles with standards: EURO-4, EURO-5 and EURO-6.
https://www.ebay.fr/itm/223219589805

Please choose the type of connectors: "BOSCH EV1" before adding the product to the cart, or,
please indicate: "Kit with Bosch EV1 connectors" when paying.

IMPORTANT!
The vehicle must be in perfect working order and all the parts that must be replaced in accordance with the maintenance manual (spark plugs, ignition coils, filters, various sensors and probes, etc.) must be replaced. Otherwise,
they can cause the kit to malfunction

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 18:20
Kirjoittaja Renee
Tuossa jutussa on Ev1 suutinliitäntä. Ja muutenkin juttua FORD Mk1 ja 85E
viewtopic.php?t=36685
Ps monesti kannattaa käyttää hakua helposti 3 sekunnissa selviää pulma.

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 18:54
Kirjoittaja p7_man
Kiitos! Käytin kyllä hakua mutta en ekaa sivua pidemmälle katsonut tuloxia.

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 19:48
Kirjoittaja Renee
Kirjoittele kun paketti paikoillaan kuulumisia

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 21:32
Kirjoittaja dr500
öljyjä on syytä vaihtaa usein jos etanolia aikoo käyttää. Ja kesällä toimii paremmin kuin talvella.

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 21 Syys 2021 23:36
Kirjoittaja p7_man
Jep, kertoillaan ja vaihellaan.. Tuon kalliimaan ja paremman tilasin.. :shock:

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 11 Marras 2021 05:48
Kirjoittaja p7_man
No viimein sain asennettua reilu viikko sitten. Tankissa ollu ny sixty-fifty 95E10 ja RE85 ja ihan hyvin on pelannu. Tulee kilometrejä niin vähän että kestää vielä ennenkuin saan pelkkää RE85 tankkiin ja vasta sitten ajan katsastuxeen. Semmonen ominaisuus ollu että kun auto käynnistyy niin kierroxet käväsee jossain @ 500 rpm ja sitten heti vakiintuu johonkin alle 800 rpm.

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 12 Marras 2021 10:41
Kirjoittaja MattiT
Moi, minäkin olen ajatellut kokeilla e85 asennussarjaa pojan -99 Focus 2.0 zeteckiin. :geek:

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 22 Marras 2021 21:17
Kirjoittaja p7_man
No nyt on kitti muutoskatsastettu. Tänään kokeilin 90 - 120 km/h kiihtyvyyttä, tankissa n. 1 osa 95E10 ja 7 osaa RE85. Olin aiemmin (kesärenkailla), ennen konversiota, ottanut ajat 3., 4. ja 5. vaihteilla, ne olivat 6,5 s, 9 s ja 14 s. Nytpä nastarenkailla ajat olivat 5,4 s, 7 s ja 11 s. \m/ \m/ :ford:

Re: Focus 2.0 Zetec E RE85-konversio

Lähetetty: 07 Touko 2023 18:52
Kirjoittaja p7_man
Oli nuo hurjat ajat talvirenkailla sixi niin hurjia kun ovat astetta matalampaa profiilia vs. kesixet.. Nyt päivitetyt ajat 90 - 120
3. vaihde 5,8 s ja 4. 8,8 s.. Pittää seuraavax ilmanpuhistin puhistella ja kokeilla uudestaan, myös vitosella.