...2.0 is Sierran Nykiminen.. Help!
...2.0 is Sierran Nykiminen.. Help!
Elikkä Sierrani (2.0is) Katkoo pahasti kun kierrokset ylittävät kahdentuhannen... VAIN TASAKAASULLA!!! Kiihtyy normaalisti ja alta kahdentuhannen käykin normaalisti. Olen tarkistanut jos jonkun anturin mutta vikaa kun ei tunnu löytyvän. En ees oo varma onko kysymys sytytyspuolella, vai bensa puolella.
Jos teistä joku osaa auttaa minua löytämään vian niin olen Hiivatin kiitollinen... Olen vaihtanut virranjakajan, lisäilmaventtiilin sytytysohjausyksikön, puolan , sytkäpiuhat ja ilmamäärämittarikin minusta toimii normaalisti??? Aina se vain nykii! Ja HUOM KONE ON LAMBDATON OHC.[/b]
Jos teistä joku osaa auttaa minua löytämään vian niin olen Hiivatin kiitollinen... Olen vaihtanut virranjakajan, lisäilmaventtiilin sytytysohjausyksikön, puolan , sytkäpiuhat ja ilmamäärämittarikin minusta toimii normaalisti??? Aina se vain nykii! Ja HUOM KONE ON LAMBDATON OHC.[/b]
Oliskos perusvika eli se maadoitus joka tulee boxilta runkoon. (ruskea yksinäinen johto konetilan oikealla puolella).
On ruostunut/hapettunut, ja boxi ei maadoita kunnolla.
Oireet että nykii juurikin pintakaasulla ajettaessa.
On ruostunut/hapettunut, ja boxi ei maadoita kunnolla.
Oireet että nykii juurikin pintakaasulla ajettaessa.
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
Nykyajan filosofiaa...
Juu bensasuodatinta en ole vaihtanut, mutta minusta suodatin jos on tukossa niin sen ei pitäisi kiihtyä enää kunnolla
ja siitä maadoituksesta... epäilen sitäkin koska olen siirtänyt tämän koneen ruiskuineen ja piuhasarjoineen vanhempaan autoon, ja se että kytkennät olisi jostain syystä väärin niin se on tarkistettu niiiiiiin moneen kertaan että eivät ole. Tästä syystäkin epäilen maadoitusta mutta tarkistan asian silti.
Satuin näkemään henkilön joka omisti kyseisen koneen alkuperäisessään autossa ennen minua ja hänkin sanoi että se nyki jo silloin :::???:::
ja siitä maadoituksesta... epäilen sitäkin koska olen siirtänyt tämän koneen ruiskuineen ja piuhasarjoineen vanhempaan autoon, ja se että kytkennät olisi jostain syystä väärin niin se on tarkistettu niiiiiiin moneen kertaan että eivät ole. Tästä syystäkin epäilen maadoitusta mutta tarkistan asian silti.
Satuin näkemään henkilön joka omisti kyseisen koneen alkuperäisessään autossa ennen minua ja hänkin sanoi että se nyki jo silloin :::???:::
Ilmamäärä mittarinkin olen puhdistanut(sen verran mitä siihen nyt käsiksi pääsee) ei auttanut , Tosin ilmamäärämittarissahan on niinsanotusti 2 läppää ja toisen tehtävänähän on tappaa varsinaisen ilmaläpän värinä ja jos se on kulunut niin voisin kuvitella että se voisi aiheuttaa nykimistä, jos läppä pääsee heilumaan???? Mutta mulle on tulossa lainaksi toinen mittari ja sittenhän se selviää
Tuosta kaasuläpän anturista sen verran että minusta se ei periaatteessa voi johtua koska tässä mallissa on ns. kahdet kärjet elikkä joutokäyntitunniste ja täyskaasutunniste.... Joten vlikaasulla ei pitäisi olla mitään tekemistä sen anturin kanssa. (mikäli kirjoihin on uskomista)
Tuosta kaasuläpän anturista sen verran että minusta se ei periaatteessa voi johtua koska tässä mallissa on ns. kahdet kärjet elikkä joutokäyntitunniste ja täyskaasutunniste.... Joten vlikaasulla ei pitäisi olla mitään tekemistä sen anturin kanssa. (mikäli kirjoihin on uskomista)
Itsekkin voisin veikata kyllä sitä kaasuläpän tunnistinta. Itsellä teki myöskin samaa eli jollain tietyllä kaasunasennolla katkoi aika pahasti. Nelosella kuudessa kympissä ja vitosella vähän päälle 70kmh. Sopivasti kun osui kohdalle niin tuntu että escortin perä vielä hajoaa kun rytkytti oikeen mukavasti. Ihan kun olisi virtoja renkannut päälle-pois-päälle-pois veto päällä