Ensimmäinen Ohc tekeillä. Aika varmasti 150tkm ajettu. Std mitoilla oleva moottori. Miksihän toinen puoli runkolaakereista öljyuraton, toinen urallinen?
Uusissa tarvikelaakereissa molemmat urallisia...
Ohc runkolaakerit
Ohc runkolaakerit
Escort Mk2 1600 GIL -78-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Escort Mk5 XR3i "kovakatto" -92-
Re: Ohc runkolaakerit
Itsellä oli vähän samankaltainen tilanne vuosia sitten.. Joo siis tosiaan vastoin kaikkia oletuksia, 205-alakertaa on ollut kahden sorttisilla runkolaakereilla, joko se yleinen eli lohkon puolella ura sekä reikä ja pukin puolella sileä liuska tai se harvinaisempi eli molemmilla puolilla ura ja reikä. Sulla ilmeisesti nämä jälkimmäiset?
Mulla ainakin muodostu ongelmaksi että noissa em. laakereissa olevat nastat, jotka menee laakerikpukin koloon ja lohkossa olevaan koloon, eivät ole samanlaisia. Ainakaan mulla ei nuo urattomat menneet urallisten paikalle, viilamatta sitä nastaa, ja lopputulos vääränmallisilla laakereilla kasatulla alakerralla oli aikamoinen fiasko
En siis suosittele lyömään kellaria läjään noilla. Kannattaa kysyä vaikka Rallyracelta että tulee varmasti sopivat, sieltä itse tilasin omaan kasitappiseen aikanaan, ja tuli toimiva setti siltä osin.
Mulla ainakin muodostu ongelmaksi että noissa em. laakereissa olevat nastat, jotka menee laakerikpukin koloon ja lohkossa olevaan koloon, eivät ole samanlaisia. Ainakaan mulla ei nuo urattomat menneet urallisten paikalle, viilamatta sitä nastaa, ja lopputulos vääränmallisilla laakereilla kasatulla alakerralla oli aikamoinen fiasko

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER