
Jarruiksi ajattelin eteen vaihtaa 260 kiekot ja nuo "isot" 60mm satulat, joka on ilmeisesti ihan hyvä idea kuten Jaakko85 todella asiallisesti Täällä kuvien kanssa neuvoi

Onko noissa takajarrujen vaihtamisessa levyiksi muuta kuin ulkonäöllistä hyötyä jos pysytellään aika selkeästi alle 200 humman? Olettaen, että joskus tulevaisuudessa kaveri voittaa lotossa ja päättää turbottaa, onko kuinka vaikea projekti ja saisiko Sierraan istutettua jonkun ABSillisen taka-akselin? Tietäisi mitä metsästää myydään osioista. Entä onko 10" rumpujarrujen metsästäminen järkevää?
Puslat ajattelin vaihtaa ainakin etupäähän ja miksei takapäähänkin. Onko kummatkin päät syytä vaihtaa samalla? Kallista. No elämä on. Entä onko "urheilullisuutta" hakiessa se uretaanipusla selkeästi parempi kuin alkuperäinen?
Vakaajista piti kanssa kysyä eli autossa ei ole takavakaajaa. Onko takavakaajan asentamisesta selkeää hyötyä tai lähinnä, onko takavakaaja olennainen osa hyvää tai sanotaan parempaa kokonaisuutta? Onko tämän asentaminen paha rasti? Tai siis kaikki onnistuu, mutta onko korissa jotain paikkoja valmiiksi tai vaatiiko erilaiset alatukivarret taakse tai jotain vastaavaa? Entäpä etuvakaajat, meneekö Cosworthin 28mm etuvakaaja vanhan tilalle olettaen, että puslat vaihdetaan vai vaatiiko omat kiinnikkeet? Onko koko/muoto muuten sama?
Syvä kiitos ja kumarrus etukäteen vastauksista!
P.S. Autosta tulee kuvitettu setti Projekti-osioon, jahka saan jäsenyyden. Siellä sitten lisää turhia kysymyksiä
