elikkä kyseinen pirssi pitää jatkuvaa suhinaa imusarjan tietämillä. Vuotoa yritin päivällä ettiä crc:n avulla mutta ei löytynyt,kaasuvivusta kun antaa kierroksia nopeesti niin kuuluu voimakas tsub ääni jostakin

Ja Ongelmat paheni kerralla potenssiin kymmenen kun linkin kuvan alemman imusarjan alaosassa näkyvä letkulähtö/paluu(egr?)
http://forums.focaljet.com/showthread.p ... lve-or-IAC aiheutti uskomattoman paskamyrskyn. Omasta autosta on ilmeisesti poistettu koko egr-venttiili koska se ei siellä enään ole ja mä en tiä mitä ton egr:n kans on muuten räpelletty koska edestä päin katottuna oikeella puolen pakosarjaa oli metallimötikkä josta lähti metalliputki jonnekki puolan alle ja tuli toiselta puolen pois,sen jälkeen oli pätkä ohutta letkua joka oli vedetty paksumman letkun sisään ja jesaria ympärillä. Ja tää paksu letku meni suoraa aiemmin mainittuun imusarjan letkupaikkaan. NO mä poistin sen jesarihässäkän siellä ei ollu muuta ku pätkä letkua ja laitoin sen paksumman suoraan siihen metalliputkeen klemmarilla kiinni mikä tulee puolan alta. Tän jälkeen ne ongelmat vasta alko ku ei jaksa pirssi kunnolla käydä eikä kiertää paikallaan ollessa yli 5000 ja ajossa ei kierrokset nouse yli 3500. et mikähän mahtaa olla hätänä?

jos jollain on joku linkki johki hyvään havainne kuvaan/kaavioon mistä selviää osien sijainti ym. nimenomaan FOCUKSEN egr-järjestelmästä nii saa laittaa tulemaan
PS: sytytyspuolen osat ym on kaikki kyl paikallaan ettei mitään oo vahingos irronnu ja vikavalo ei pala. enkä siis mitään ite ominpäin oo irrottanu/katkonu muuta ku kaasuläpän anturin vaihdoin ja auto pelas ku ajatus ja sen jälkee aloin perehtyyn suhinaan/tsub ääneen ja poistin sen jesarihässäkän mikä letkujen välissä oli
