Elikkä tänään aamulla ihan normaalisti liikkeelle, ja tankkaus työmatkalla, ja Juvanmalmin rampista kun ajoin ylös niin
auto ei jaksa kiihtyä ja tärisee kuin horkkatautinen, kun lähtee ykkösellä niin sama kuin ehjällä autolla yrittäisi lähteä nelosella.
Auto käy selkeäsi vain kolmella pytyllä, kun kun ropasin jotain johtoja (lähellä hehkujen johtoja) niin käynti tasaantui tilapäisesti mutta
hetken päästä alkoi taas röpöttämään, eli yksi pytty tippui pois.
Tuntuisi joltain kosketushäiriöltä jossain, mutta kun ei tuota kokemusta hirveästi ole niin ajattelin olisiko jollain jotain kokeilemisen arvoista
vinkkiä.
Jostain luin äsken että jotkut suuttimien johtosarjojen liittimet voi vaikuttaa, kun niitä kiristelee, eli pitäisi ottaa venakopan kansi pois
että pääsisi niihin ilmeisesti käsiksi.
Kurkkasin äsken tuota venttiilikopan irroitusta mutta ilmeisesti imusarja tulee takan niin parin pultin eteen että niihin ei pääse käsiksi kuin
irrottamalla imusarjan, ja se ilmeisesti onkin sitten ihan oma juttunsa, on meinaan niin syvällä konehuoneen uumenissa...vai?
Vikakoodin kurkkasin juuri, niin se sanoi näin : (Charge pressure control:positive deviation :P1557) ja tämä viittaisi ilmeisesti jotenkin turboon, mutta
voisin kuvitella että tämä vikakoodi on seuraus viasta eikä itse syy.
Ideoita ja ajatuksia otetaan erittäin mielellään vastaan.
