Alkuperäisen Webaston jälkiasennus (S-max 2.0 Tdci 2008)

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
FordPietro
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Loka 2014 16:55
Paikkakunta: Helsinki

Alkuperäisen Webaston jälkiasennus (S-max 2.0 Tdci 2008)

Viesti Kirjoittaja FordPietro »

Perheeseen tuli hyvä S-max (2.0 Tdxi aut. Titanium 2008) Keski-Euroopasta mutta ei sattunut kohdalle yksilöä polttoainelisälämppärillä.
OK, lohko- ja sisätilalämppärillä pärjäilee ja onhan tuossa sähkövastus joka tuottaa pikalämpöä moottorin ja sään ollessa kylmä, mutta oishan se hianoa jos vois päästä lämpimään autoon ne muutamat kerrat talvessa kun on parkissa jossain kaupungilla tms tolpatta ja johdotta...

Olisi mahdollisuus saada edukkaasti toimiva, jokseenkin käyttämätön alkuperäinen polttoainelämpppäri (=just sama Webasto joita tuossa autossa ns. tehdasasennuksena).
Lämppärille siististi paikka/tila apukuskin puolella, eikä letkutuksetkaan olisi vielä ylittämätön ongelma, mutta...
MITEN WEBASTO SAADAAN LIITETYKSI+OHJELMOIDUKSI JÄLKIKÄTEEN AUTON "SÄHKÖ- ja ÄLYSYSTEEMIIN"?
>> systeemi tietää että autossa on moinen lisälämppäri ja saataisiin ajotietokoneelta ohjattavaksi
Webasto on käsittääkseni kyvykäs keskustelemaan CAN-väylän kanssa, mutta kuinkahan mahtaa olla ohjelmisto-tms. päivityksen laita?


En ole ihan niin kokeilunhaluinen (tai ehkä johtuu osin siitä että elämässä on muitakin liikkuvia osia kuin auto) että ryhtyisin sokkona ottamaan selvää onnistuuko ja millä panostuksella.
Mutta jos täältä löytyisi Veli tai Sisko joka olisi kyseiseen rumbaan ryhtynyt joko onnistuen tai umpikujaan päätyen niin kokemusten jako olisi terapeuttista.
Tai vielä parempi: LÖYTYYKÖ JOKU OSAAJA JOKA TEKISI KYSEISET TEMPUT KORVAUSTA VASTAAN?

Tässä olisi kuitenkin oma houkutuksensa verrattuna auton järjestelmästä täysin erillään olevaan jälkiasennus -Webastoon tai Eberiin
-ja onhan kaikenlaisessa värkkäilyssä & väkertämisessä sinänä aina oma viehätyksensä
Paljon kun hosuu niin joskus osuu!
-Petri