Eli 96 vm zetecin 2,0 silvertop kone naitettu vanhaan kaasaripeliin.
Kone makaa jo paikoillaan mutta ecun toiminta vaivaa vieläkin päätä.
Kipinä edelleen hukassa
eka kysymys toimiiko zetecin oma asennontunnistin 1,6 cvh efi vauhtipyörällä?.
Mootorin johtosarja otettu kokonaisuudessaan neliöliittemelle asti ja vasta senjälkeen piuhat katkottu.
Tällähetkellä ecuun kytketty
+12 memorille
Releenkautta +12 itse päävirtapiuhalle
Päämaadoitu
Puolalle tuleva +12
Pitäskö näillä jo herätä?siis kipinää antamaan
Vähän itseä epäilyttää kun eculle menee ranteenvahvuinen nippu johtoja.
Ja kyseessä sitte ajonestoton ecu.
Zetec 2,0 naittaminen vanhempaan koriin.
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: 01 Kesä 2010 09:21
- Paikkakunta: rovaniemi
- Viesti:
Re: Zetec 2,0 naittaminen vanhempaan koriin.
Mulla on tuo yhdistelmä zetecin lohko ja efin vauhtipyörä käytössä ja zetecin anturi toimii.
Onkos sulla sen ajoneston johdot kiinni, se renkula joka tulee virtalukon ympärille + sirullinen avain?
Onkos sulla sen ajoneston johdot kiinni, se renkula joka tulee virtalukon ympärille + sirullinen avain?
Ford Mondeo 1.8 -02
Ford Fiesta 1.0 -86 ->1.8t
Ford Fiesta 1.3i -96
Ford Fiesta 1.0 -86 ->1.8t
Ford Fiesta 1.3i -96