Nyt vakiona ahtopaineet on Torguen mukaan siinä max. 1 bar paikkeilla (14,2psi) ja tarkoitus olisi rajapaineventtiilin avulla niitä hieman korottaa. Ei mitään kiihdytysautoa olla rakentamassa, vaan korotus olisi luokkaa 0,2-0,5 bar. Sen verran kuitenkin, että persdynolla olisi muutos havaittavissa ja ehkä jopa matka-ajossa saisi kulutustakin vielä alemmas.
Nyt täytyisi tietää, missä Limp moden raja tulee vastaan? Selviäähän se kokeilemallakin, mutta kysytään nyt ensin.
Lisäksi jos löytyy tietämystä, pystyykö ahtopaineanturin painetietoa vääristämään esim. vastuksella, niin olen kiinnostunut.
Syöttöpuolen lisäys olisi tarkoitus hoitaa ns. powerboxilla, koska tässä hukkaportillisessa mallissa ei tietokone säädä ahtopaineita. Näin ollen ohjelmalliset viritykset on rajattu pois.
Nälkä kun kasvaa syödessä, olisi seuraavat luonnolliset askeleet KN ilmanputsari, isompi cooleri, lyhyempi ahtoputkitus, katti pois, pakoputkisto uusiksi (alkuperäinen jo aika hapan, menossa jokatapauksessa) ja ongelmat leimamiehen kanssa...

Terv. nimimerkki "Miksi ostaa uusi auto, kun voi ajaa, korjata ja virittää vanhaa"