Ostaakko..
Ostaakko..
Focus -09 1.8tdci wagon titanium ml. 170tkm. Nykyinen auto on octavia -05 2.0tdi, ihan ok mut uudempaa mielis. Focus ois maun mukainen mutta en löytänyt mistään tietoa onko tuossa ratin syvyys-säätöä? löytääkö liki 190cm kuski hyvää ajoasentoa? Tietenkin tärkeintä on auton kunto, mutta matkaa aika paljon ni ois hyvä tietää nuo ennenkuin lähtee tarkemmin katselemaan. Miten muuten tuo malli/tekniikka, mitä kannattaa tarkistaa? Kiitos.
Re: Ostaakko..
Itellä tuommonen -08 1,8TDCI titanium wagon. Ratissa on myös syvyyssäätö. Itse olen 186cm ja saan hyvän ajoasennon, en pidä penkkiä edes taaimmaisessa asennossa. Noissa 1,8tdci:ssä ollu jonku verran huohotinputkien jäätymisongelmia talvisin. Itellä ei ole ainakaan ollut mitään ongelmia, olen toki pitänyt maskinsuojaa.. Huollon yhteydessä noihin on asennettu eristeitä huohotinputkiin kampanjana.
Itse ainakin tykkään auton ajo-ominaisuuksista. Vetoja sais ehkä olla vähän enemmän, mutta ei tollakaan nyt ihan jalkoihin jää..
Onko tästä yksilöstä kyse: http://www.nettiauto.com/ford/focus/6406055
Itse ainakin tykkään auton ajo-ominaisuuksista. Vetoja sais ehkä olla vähän enemmän, mutta ei tollakaan nyt ihan jalkoihin jää..
Onko tästä yksilöstä kyse: http://www.nettiauto.com/ford/focus/6406055
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
Mikäli on kyseessä toi auto ni tossa ei mainita onko noi Xenon-valot voi kääntyvät halogeenit.
En muista onko mustilla pohjilla xenonvaloja. Omat kääntyvät näyttää just tolta. Omassa on
myös tollaset talvivanteet, ihan perussiistit. Varustelu on ihan riittävä, en oo kaivannu
mitään lisää. Oon ajellu jonkun verran myös -10 octavialla ja 09 focuksessa on vähän napakempi
alusta ja tukevampi ohjaustuntuma. Octavian penkit (en muista oliko elegance varustelu millä
ajelin) oli leveämmälle selälle. Focus titaniumin penkit on selkeesti kapeamman tuntuiset. Mulle tosin aivan
passelit. Joissain tilanteissa Octaviassa oli kovempi rengasjyrinä.
Tuon moottorin osalta suosittelen olemaan tarkkana juurikin jap3:n mainitsemien syiden vuoksi. Oon ajanu
Focusta kyseisellä koneella ja kyllä se oli ihan pirtee peli. Tuntu paljon ripeemmältä kuin ykskään vaparibensafocus.
En muista onko mustilla pohjilla xenonvaloja. Omat kääntyvät näyttää just tolta. Omassa on
myös tollaset talvivanteet, ihan perussiistit. Varustelu on ihan riittävä, en oo kaivannu
mitään lisää. Oon ajellu jonkun verran myös -10 octavialla ja 09 focuksessa on vähän napakempi
alusta ja tukevampi ohjaustuntuma. Octavian penkit (en muista oliko elegance varustelu millä
ajelin) oli leveämmälle selälle. Focus titaniumin penkit on selkeesti kapeamman tuntuiset. Mulle tosin aivan
passelit. Joissain tilanteissa Octaviassa oli kovempi rengasjyrinä.
Tuon moottorin osalta suosittelen olemaan tarkkana juurikin jap3:n mainitsemien syiden vuoksi. Oon ajanu
Focusta kyseisellä koneella ja kyllä se oli ihan pirtee peli. Tuntu paljon ripeemmältä kuin ykskään vaparibensafocus.
ex Fiesta ST-Line 155hp MHEV 2022
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
ex Focus 1.8 2000
Juurikin tuo linkin auto. Kävin tänään paikalliset autoliikkeet läpi mutta missään ei ollut kuin trend mallia, olihan tuo ajoasento muuten ok mutta penkit surkeat. Yhdessä liikkeessä oli mk2 ST focus ja olipa napakka istua ku sai säädettyä penkin etureunan korkeuden.. liekkö ghia/titanium mallissa tuota säätöä? Penkit lie ainakin paremmat kuin trendissä. Empä olisi tuota valoasiaa tiennytkään, oletin et on xenonit, ja toinen mikä rupes mietityttää missä tuossa 3 puolaisessa ratissa on vakkari?? Oishan tuo toinen vaihtoehto porissa http://www.nettiauto.com/ford/focus/6040447 olis ainaki nuo xenonit. Mut ei muuten niin mieleinen. Tehoissa tuo focus häviää varmasti oculle, tuo 140hp/320m alavääntönen kone liikuttaa kyllä todella hyvin pienehköä autoa.
Viimeksi muokannut pirnes77, 09 Touko 2014 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan hyvä huomio hei toi ratin kolmipuolaisuus. Omassa on neljäpuolainen ja napit on siinä siististi
ratin puolien väleissä. Titaniumin penkeissä ei voi säätää istuiosan etureunaa. ST:ssä on Recaron
erikoispenkit. ST:n penkit on kieltämättä hyvät omastakin mielestä. Trendin ja Ghian penkit on
pääsääntöisesti ns pappamallisia. Joissakin Ghioissa semmone plyysipinta kaiken lisäks.
Titaniumin penkit on jo jonkun verran kuppimaiset ja löytyy myös ristiseläntuen säätö.
2010 Trend designissä on vähän välimallin penkit. On jo muotoa, mutta perus kangaspinta.
ratin puolien väleissä. Titaniumin penkeissä ei voi säätää istuiosan etureunaa. ST:ssä on Recaron
erikoispenkit. ST:n penkit on kieltämättä hyvät omastakin mielestä. Trendin ja Ghian penkit on
pääsääntöisesti ns pappamallisia. Joissakin Ghioissa semmone plyysipinta kaiken lisäks.
Titaniumin penkit on jo jonkun verran kuppimaiset ja löytyy myös ristiseläntuen säätö.
2010 Trend designissä on vähän välimallin penkit. On jo muotoa, mutta perus kangaspinta.
ex Fiesta ST-Line 155hp MHEV 2022
ex Focus 1.8 2000
ex Focus 1.8 2000
Itteeni kans pisti silmään tuo kolmipuolainen ratti, että missä tuossa sitten on vakkari? Itellä kans nelipuolainen ja vakkarin napit siinä "puolien" välissä. Ja kyllä xenoneita on tummilla umpioilla, itellä juurikin sellaiset. Tummat umpiot on pitänyt uutena valita optiona...
Ja juu on tuossa titaniumissa paremmat penkit ku trendissa ja ghiassa. Ghiaakin kävin koeajamassa, kun autoa kattelin. Trendin penkit on kun saunan lauteet, aivan kauheet istuu pitkää matkaa..
Ja juu on tuossa titaniumissa paremmat penkit ku trendissa ja ghiassa. Ghiaakin kävin koeajamassa, kun autoa kattelin. Trendin penkit on kun saunan lauteet, aivan kauheet istuu pitkää matkaa..

Varusteluettelon mukaan xenonit löytyy (ei kääntyvät) mutta vakkaria ei ainakaan tehdasasenteisena.Jap3 kirjoitti:http://www.nettiauto.com/ford/focus/6406055
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Niimpä näyttää ku etiksestä kattoo..Krisse kirjoitti: Varusteluettelon mukaan xenonit löytyy (ei kääntyvät) mutta vakkaria ei ainakaan tehdasasenteisena.
Ei ollu vakkaria, ostamatta jäi. Asiantunteva myyjä ku ei autossa istuessaa osannu kertoo löytyykö, piti soittaa seuraavana päivänä et kerkes käyä koeajolla.. 

No jo on asiantuntevaa automyyntiä..
Onhan tuolla netissä noita vaihtoehtoja ja voisin ehkä omanikin vaihtaa Skodaan?
Onhan tuolla netissä noita vaihtoehtoja ja voisin ehkä omanikin vaihtaa Skodaan?