Mondeo Titanium Business
Mondeo Titanium Business
Hei
Mielenkiintoinen vaihtoehto uudeksi autoksi, jossa ns. kaikki herkut. Ymmärsinköhän oikein, että Windsorin kanssa ei saa urheilullisia istuimia, mutta Alcantaran mukana ne tulisivat? Miten paljon penkkien muotoilussa on eroja ja mitä mieltä olette Alcantaran tyylikkyydestään ja käytettävyydestä vs. Nahka?
Kiitoksia kommenteista!
Mielenkiintoinen vaihtoehto uudeksi autoksi, jossa ns. kaikki herkut. Ymmärsinköhän oikein, että Windsorin kanssa ei saa urheilullisia istuimia, mutta Alcantaran mukana ne tulisivat? Miten paljon penkkien muotoilussa on eroja ja mitä mieltä olette Alcantaran tyylikkyydestään ja käytettävyydestä vs. Nahka?
Kiitoksia kommenteista!
----------------------------------------------------------------------
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Re: Mondeo Titanium Business
viewtopic.php?f=2&t=15329 Tuolta ketjusta löytyy paljon vastauksia kysymyksiin.Ekopuusti kirjoitti:Hei
Mielenkiintoinen vaihtoehto uudeksi autoksi, jossa ns. kaikki herkut. Ymmärsinköhän oikein, että Windsorin kanssa ei saa urheilullisia istuimia, mutta Alcantaran mukana ne tulisivat? Miten paljon penkkien muotoilussa on eroja ja mitä mieltä olette Alcantaran tyylikkyydestään ja käytettävyydestä vs. Nahka?
Kiitoksia kommenteista!
Itellä on alcantra penkit ja niis on sivutukea kohtuu mukavasti. Kugassa oon nahkapenkillä istunu eikä siinä kovinpaljoa sivutukea oo. Suosittelen ehdottomasti alcantraa mukavempi istua niin talvella ku kesälläkin ja mun mielestä ainaki paremman näköset ku nuo kugan nahkajakkarat. Nahka on tietysti helppo pitää puhtaana.
Re: Mondeo Titanium Business
Kiitoksia!
Yksityiskohdat istuimesta kiinnostavat edelleen eli ilmeisesti istuinosan kallistuksensäätö on mahdollista vain ruksaamalla "kuljettajan 8 suuntaan sähkösäätöisesti säätyvän penkin"?
Yksityiskohdat istuimesta kiinnostavat edelleen eli ilmeisesti istuinosan kallistuksensäätö on mahdollista vain ruksaamalla "kuljettajan 8 suuntaan sähkösäätöisesti säätyvän penkin"?
----------------------------------------------------------------------
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Re: Mondeo Titanium Business
Seat back kannattaa ostaa ilman muuta on penkin materiaali mitä vaan! Varsinkin jos on autolla useampi ajaja niin muisti on ehdoton ja kun samat säädöt tulee repsikallekin.
Mulla Mondeossa windsorit pääasiassa sen takia että ei aina jaksa katsella mustia penkkejä- nyt gognac.
Muotoilusta en tiedä, mutta on nuo muotoillummat mun mielestä kun perus kangas. Alcantara on "pitävämpi" materiaali niin siinäkin tulee lisää sivuttaispitoa. Itse olen penkkeihin todella tyytyväinen- ristiseläntuen säätö vois olla voimakkaampikin.
Mulla Mondeossa windsorit pääasiassa sen takia että ei aina jaksa katsella mustia penkkejä- nyt gognac.
Muotoilusta en tiedä, mutta on nuo muotoillummat mun mielestä kun perus kangas. Alcantara on "pitävämpi" materiaali niin siinäkin tulee lisää sivuttaispitoa. Itse olen penkkeihin todella tyytyväinen- ristiseläntuen säätö vois olla voimakkaampikin.
Re: Mondeo Titanium Business
Penkki kallistuu jonkinverran korkeudensäädöllä mutta jos uutta oot laittamas niin ruksi kannattaa sähköpenkkien kohtaan laittaa. Ja itellä ei oo kovinpaljoa kokemusta windsorista ei missään nimessä huono sekään. Omiin olen ollu tyytyväinen.Ekopuusti kirjoitti:Kiitoksia!
Yksityiskohdat istuimesta kiinnostavat edelleen eli ilmeisesti istuinosan kallistuksensäätö on mahdollista vain ruksaamalla "kuljettajan 8 suuntaan sähkösäätöisesti säätyvän penkin"?
Re: Mondeo Titanium Business
Joo, uusi on kiikarissa. Varusteet ja taloudellisuus kiinnostavat enemmän kuin voima, joten ajattelin 115 hv diesel-versiota. Lisäksi kiinnostaisi harvinaisempi (ja mielestäni tyylikkäämpi) 4-ovinen sedan malli. Siinähän on 550 litran kontti, johon kyllä luulisi mahtuvan 4-henkisen perheen kesälomakamat?
----------------------------------------------------------------------
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line 100 hv manual -18
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 125 hv 4 ov manual -16

Re: Mondeo Titanium Business
Mitäs tuolle 115hv koneelle on luvattu kulutusta? Itellä on 140automaatti sillä menee n.7,3L sadalle kaverilla on ihan samanlainen auto mutta manuaali loodalla sillä reipas matka ajo eli paljon ohituksia ylinopeuksia jne niin kulutus oli 6,4 molemmat farmaria. Kokemuksia ei oo siitä 1,8 koneesta mutta suositella voin tuota 2,0.Ekopuusti kirjoitti:Joo, uusi on kiikarissa. Varusteet ja taloudellisuus kiinnostavat enemmän kuin voima, joten ajattelin 115 hv diesel-versiota. Lisäksi kiinnostaisi harvinaisempi (ja mielestäni tyylikkäämpi) 4-ovinen sedan malli. Siinähän on 550 litran kontti, johon kyllä luulisi mahtuvan 4-henkisen perheen kesälomakamat?
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: 26 Huhti 2006 20:40
- Paikkakunta: Ylä-Savo
Re: Mondeo Titanium Business
Vastuksia omalta kohdalta esittämiisi kysymyksiin:
- ehdottomasti se seat pack, edellisessä Mondeossa oli tuollainen 8-suuntaan sähköllä säätyvä ja nykyisessä ei ole, harmikseni
- alcantara paljon fiksumpi kuin perinteinen kangas, tyylikkäämmän näköinen ja todellakin pitävämpi tuo materiaali, pysyy ajoasento ryhdikkäämpänä pidempään
- peruspenkit ovat mallia lauta, älä ihmeessä ota niitä jos uutta autoa ostat! Parissa Mondeossa ollut nuo "urheilulliset etuistuimet", ei ne mitkään Recarot ole mutta huomattavasti perusversioita paremmat
- kone on 1.6-litrainen, ei 1.8-litrainen... Tuon jälkimmäisen saatavuus on jo vuosia ollut nolla. Kone siis tuttu mm. Focuksen keulalta. Mitä olen koeajanut, niin silläkin pärjää
- osta mieluummin hatchback-korinen, se tavaratila on vaan huomattavan paljon monikäyttöisempi. Sedanissa takaluukun aukko on julmetun pieni, kun taas HB:ssa aukeaa koko perä. Henkilökohtaisesti parhaan näköinen korimalli näissä nyky-Mondeoissa ja eräs autokauppias sanoikin näistä HB:stä, että ei välttämätöntä hankkia farmaria tuon kanssa. Täysin totta! Muun muassa pari muuttoa tehty tuollaisilla... HB:n kun hankkii siihen takakontin päälle sen spoilerin, niin ulkonäkö ei muuta kuin paranee
- ehdottomasti se seat pack, edellisessä Mondeossa oli tuollainen 8-suuntaan sähköllä säätyvä ja nykyisessä ei ole, harmikseni
- alcantara paljon fiksumpi kuin perinteinen kangas, tyylikkäämmän näköinen ja todellakin pitävämpi tuo materiaali, pysyy ajoasento ryhdikkäämpänä pidempään
- peruspenkit ovat mallia lauta, älä ihmeessä ota niitä jos uutta autoa ostat! Parissa Mondeossa ollut nuo "urheilulliset etuistuimet", ei ne mitkään Recarot ole mutta huomattavasti perusversioita paremmat
- kone on 1.6-litrainen, ei 1.8-litrainen... Tuon jälkimmäisen saatavuus on jo vuosia ollut nolla. Kone siis tuttu mm. Focuksen keulalta. Mitä olen koeajanut, niin silläkin pärjää
- osta mieluummin hatchback-korinen, se tavaratila on vaan huomattavan paljon monikäyttöisempi. Sedanissa takaluukun aukko on julmetun pieni, kun taas HB:ssa aukeaa koko perä. Henkilökohtaisesti parhaan näköinen korimalli näissä nyky-Mondeoissa ja eräs autokauppias sanoikin näistä HB:stä, että ei välttämätöntä hankkia farmaria tuon kanssa. Täysin totta! Muun muassa pari muuttoa tehty tuollaisilla... HB:n kun hankkii siihen takakontin päälle sen spoilerin, niin ulkonäkö ei muuta kuin paranee

Nyt kalustossa: Transit MK6 X3, yksi faceliftattuna MK7:ksi
Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
facebook.com/tikatechky

Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
facebook.com/tikatechky