Mutta kysympä kuitenkin...

Ensinnäkin, huohottimen se sellanen kuppi on vähän väliä ruskeassa räässä tukkeissa, ja pomppaa öljytikku ylös ja sitte puhaltaa öljyä jokapaikkaan. Tuntuu olevan aika paine moottorissa...?

Sitte, pirssi ei lämpene juuri olleenkaa, edes paikallaan. Lämmöt nousee siihen "norm." kohdan ämmän kohdalle... Eilen laitettiin pahvia puoliksi jäähdyttäjän eteen... Eipä auttanu...
Auto on viileässä tallissa yöt, ja päivät melkeistään ulkona/ajossa...

Tehot on tallella, (hyvin onkin!) ja todennäköisesti se 200tkm ajettu...
Eli onko toi huohottimen kupin tukkeutuminen ihan normaalia jatkuvasti näillä keleillä? Ja toi termostaatin kotelokin on niin ihmeellinen laitos että huh...


Eilen teki sen, että kun heitti käpiäisen kanssa oikealle vähä rallia, niin puski hullun kuumaa ihan vaan henkoset...


Ainii, ja kokeiltii kaverin puristuspainemittarilla, minkä kunnosta ei sen koommin ole tietoja, kun ei ole itekään koskaan käyttäny, niin 2 ja 3 pytty näytti sellasia 150 (oisko ollu psi?) arvoja, ja 1 ja 4 näytti sitten jotain 130-140... Kyllä se ainakin "vihreälle" alueelle meni, mutta eikös puristuspainemittarin pitäisi pitää paine sisällä? Tässä ilmeisesti oli takaiskuventtiili rikki... Kun pyöritti startilla tota moottoria, niin tuollasissa lukemissa siis käväisi mittari...
Kiitoksia etukäteen...
