Käsijarru v¤)%%&lee!!

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
voorti-89
Viestit: 9
Liittynyt: 08 Tammi 2012 18:59

Käsijarru v¤)%%&lee!!

Viesti Kirjoittaja voorti-89 »

Elikkä absillinen sierra kyseessä (xr4x4 2.9i), konttorilla jäi leima kuskinpuolen seisontajarrun takia, tehoton siis.

No ennen katsastusta vaihdoin palat ja fiksailin satulat kuosiin, käsijarru vaijerikin vaihdettu noin vuosi sitten. Vaijerissa on sellainen valkea muovia oleva mötikkä millä pystyy kirimään vaijeria no sillä kirin vaijerin suht tiukalle ja vaihdoin vielä satulankin uuteen niin ei mene lukkoon edes kyseinen takanen..

Apuja kaipailisin, hermot menee tai menivät jo!
Avatar
Foordson
Viestit: 1286
Liittynyt: 23 Huhti 2007 22:56

Re: Käsijarru v¤)%%&lee!!

Viesti Kirjoittaja Foordson »

Palautuuko molemmissa käsijarrun linkku nolla-asentoon/rajoitinta vasten ? Juurikin se joka on satulassa.
Jos ei, niin ko. satulassa ei tällöin toimi säätö oikein.
hluukkonen
Viestit: 609
Liittynyt: 29 Loka 2011 12:33

Re: Käsijarru v¤)%%&lee!!

Viesti Kirjoittaja hluukkonen »

Nää Fordin käsijarrut on kyllä melko mielenkiintosia, mulla mk3 mondeo kaikki toimii hyvin ja leimasta menee läpi, mutta lukkoon renkaita ei saa asfaltilla, hyvä että edes hiekalla, kahva on myöskin hieman löysän oloinen, mutta kaikki oireet häviää kun painaa eka jarrua ja sitten vetää käsijarrusta niin puree niin per*eleesti kiinni.

Alkuperäsillä osilla meni lukkoon asfaltilla ilman mitään kikkailuita?

Vai ihan ominaisuus?
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: Käsijarru v¤)%%&lee!!

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Aikani taistelin saman oireen kanssa aikaisemmin yksissä satuloissa. 3 kertaa ne purin ja kasasin niin ei se säätö vaan pysynyt kun kässäristä veti. Lopulta sopivan mittainen tappi männän sisään ettei pääse säätö nollaantumaan kokonaan ja leimalle uusilla paloilla niin kelpasi leimamiehellekin lopulta
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin