Autosta katkaisee virrat niin pyyhkijät+vilkku alkaa veivaa
Autosta katkaisee virrat niin pyyhkijät+vilkku alkaa veivaa
Eli ford focus -05 alkoi eile. Tekemään niin kun sammutan autosta virrat niin pyyhkiät alkaa pyyhkii ja toisen puolen vilkku vilkuttaa. Lun käännän virrat takas päälle niin kaikki palaa normaaliksi. Ajossa ei ole erikoista. Ainoa on se kun käynnistää auton ni mittaristok viisarit nykii vähän aikaa ja nousee vasta sitten. Myöskin kun nollaan keskikulutusmittarin niinse ensin näyttää 99.9l/100km mutta sitte laskee normaaliks. Ennen se alko ihan todellisesta kulutuksesta mittaamaan. Töissä vedän peräkärryä niin sitä tekee usein kun kaukosäätimestä avaan tai suljen ovet niin pyyhkijät menee aina puoleenväliin ja jää siihen. Kerran aiemminkin teki tota että kun tulin autolle töissä niin vilkut ja pyyhkijät pauhas, mutta kun otin kärryn piuhat irti autosta ni se loppu. Muuta vikaa autossa ei ole viimeaikoina ollu ku lämppärin kennon putki vuoti vedet sisään ja se on korjattu jo toista kuukautta sitten. Oon nyt joutunu ottaa akun piuhan irti ettei se siellä pyyhi jatkuvasti. Ja toikin alkoi itekseen kun eilen auton laitoin parkkiin ni ei ollu mtn mutta sitte. N puol tuntia sen jälkee naapuri tuli sanoo et auto tekee noin. Mikä kettu siin on vikana.
Re: Autosta katkaisee virrat niin pyyhkijät+vilkku alkaa vei
Mika21 kirjoitti:Eli ford focus -05 alkoi eile. Tekemään niin kun sammutan autosta virrat niin pyyhkiät alkaa pyyhkii ja toisen puolen vilkku vilkuttaa. Lun käännän virrat takas päälle niin kaikki palaa normaaliksi. Ajossa ei ole erikoista. Ainoa on se kun käynnistää auton ni mittaristok viisarit nykii vähän aikaa ja nousee vasta sitten. Myöskin kun nollaan keskikulutusmittarin niinse ensin näyttää 99.9l/100km mutta sitte laskee normaaliks. Ennen se alko ihan todellisesta kulutuksesta mittaamaan. Töissä vedän peräkärryä niin sitä tekee usein kun kaukosäätimestä avaan tai suljen ovet niin pyyhkijät menee aina puoleenväliin ja jää siihen. Kerran aiemminkin teki tota että kun tulin autolle töissä niin vilkut ja pyyhkijät pauhas, mutta kun otin kärryn piuhat irti autosta ni se loppu. Muuta vikaa autossa ei ole viimeaikoina ollu ku lämppärin kennon putki vuoti vedet sisään ja se on korjattu jo toista kuukautta sitten. Oon nyt joutunu ottaa akun piuhan irti ettei se siellä pyyhi jatkuvasti. Ja toikin alkoi itekseen kun eilen auton laitoin parkkiin ni ei ollu mtn mutta sitte. N puol tuntia sen jälkee naapuri tuli sanoo et auto tekee noin. Mikä vissy siin on vikana.
Ja sen verran tuolla tutkailin asiaa ja kun mä vedän vasemman viiksen eli vilkut pitkät ym.. Pitkät asentoon ja pidän sitä siellä pohjassa niin kaikki pysähtyy. Myöskin kun mä kummasta viiksestä teen mitä vaan niin kuuluu sellanen piippaus ja väläyttää molempia vilkkuja kerran..
Mika21 kirjoitti:
Ja sen verran tuolla tutkailin asiaa ja kun mä vedän vasemman viiksen eli vilkut pitkät ym.. Pitkät asentoon ja pidän sitä siellä pohjassa niin kaikki pysähtyy. Myöskin kun mä kummasta viiksestä teen mitä vaan niin kuuluu sellanen piippaus ja väläyttää molempia vilkkuja kerran..
Nyt ei lähde koko paska käyntii... "Särisee vaan" huomasin että sulakerasia on hieman märkä... Sitä vitun jäähdytin nestettä on valunu sinnekki... Johtuisko siitä? Mitäs vittua sille voi tehdä?
Johtuisko siitä. Korjaa vuoto, kuivaa, tarkista paikat ja seuraile miten toimii.
Mondeo mk2 1.8 CLX 4d -98, 461 tkm (2008-2018)
Mondeo mk2 2.0 GLX 4d -97, 465 tkm (2005-2012)
Mondeo mk2 2.0 GLX 4d -97, 465 tkm (2005-2012)