miten lienee onko 4wd farkun perä(2.0 dohc) käypänen suoraan hb 2.0 ohc i vm85 seen..en löytäny haun avulla hirveemmin tietoa ja kun tuo docin perä kitkalukollinen nii käypikö omat vetarit? vai joutusko koko paletin vaihtamaan farkusta..ja sama kysymys sedanin nelikosta että käypikö.. en muuten ettis mut oma lonksuu väljyyttään ja noita periä sais halvalla.
sitte ot kyssäri monellako täällä on i sierra??(ja en tarkota is vaan toi pelkkä i sierra)
sierran perästä
-
- Viestit: 692
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
- Paikkakunta: Kausala
Re: sierran perästä
Se dokin perä on visco lukollinen eli laippa vetareilla. 4wd:ssä, myös Cossussa, on sama 7" visco murikka.
Vähimmällä säätämisellä pääset, kun vaihdat koko taka-akselin.
Vähimmällä säätämisellä pääset, kun vaihdat koko taka-akselin.
Re: sierran perästä
Akseli on tosiaan helppo vaihtaa kokopakettina, mutta siinähän menee sitten jarrutkin ympäri autoa uusiksi, joten työmaa laajenee... Ei sillä onhan ne Sierran orkkisjarrut aika laimeet 

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 05 Loka 2012 17:39
Re: sierran perästä
Juu eli ostan koko tuplahirviön varaosa autoks nii pääsen helpommalla ja saan kaikki hilppeet samalla kertaa.....
Re: sierran perästä
Farmarin takatukivarret on sitten erilaiset kuin muissa malleissa.
Sierra + HX35 Super
Focus
Focus