Eli auttakaas ny tyhmää,mulla on tommonen vm.-96 räsä jossa tuppaa lämmöt nousta aikas korkeelle kun on paikoillaan,ajossa pysyy ihan hyvänä,luonnollisesti
Flekti ei puhu mitään,anturin vaihdon jälkeenkään.Suoralla virralla kyllä pyörii mutta lämpöjen noustua ei pyöri niinkuin pitäis.Mistä tämmöinen toimimattomuus voisi johtua?Sit viä yks kymysys et pystykös tästä lukee vikakoodeja,ja jos pystyy niin mistä?,tottunu pelaan hieman vanhempien autojen kanssa joissa ei ole mitään koodeja niin siksi tämmöinen kaivaa mieltä.
Kiitos jo etukäteen!
RS2000 lämmöt
Re: RS2000 lämmöt
vikakoodit voi lukea siitä 3-napaisesta liittimesta, jossa on punainen tulppa (konepellin alla). Se pois ja kaksi vierekkäistä "saman rivin" pinniä hyppyjohdolla yhteen. Sit virrat päälle ja mittariston ABS-merkkivaloa seuraamaan. Kameralla kätevin tallentaa ja lukea sitten siitä videolta ne.
Puhaltimen anturi on joko siinä palikassa kannen päädyssä (kaasuläpälle menevän imuputken alla), tai sit syylärissä. Joku perehtyneempi varmaan tietää?
hyppyjohto anturille tulevan liittimen koskettimiin -> jos flekti pyörii on anturi rikki. Tai jos ei pyöri, niin anturi ei ole flektin anturi, tai sitten jossain muualla on vikaa. Sulake palanut tms?
Puhaltimen anturi on joko siinä palikassa kannen päädyssä (kaasuläpälle menevän imuputken alla), tai sit syylärissä. Joku perehtyneempi varmaan tietää?
hyppyjohto anturille tulevan liittimen koskettimiin -> jos flekti pyörii on anturi rikki. Tai jos ei pyöri, niin anturi ei ole flektin anturi, tai sitten jossain muualla on vikaa. Sulake palanut tms?
Wanhat Audit
Tekno / Tenho Ruohoranta

Tekno / Tenho Ruohoranta
Re: RS2000 lämmöt
Tuli mieleen, että siinä flektissäkin saattaa olla etuvastus myös. Yleensä moottorinohjaus pistää flektin pyörimään "hätävaraksi" jos nyppäät lämpötila-anturin liittimen irti.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi