EGR vika ehkä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
nurppa

EGR vika ehkä

Viesti Kirjoittaja nurppa »

Ostin transiitin missä myyjä sano et egr kikkailee. No ei haittaa ajoo muuten ku välillä puutuu,mut vika korjaan tuu ku ottaa virrat pois ja antaa koneen sammua ja lyö uudestaan tulille niin jo taas kiihtyy ja kulkee. Kone 2.5l turbo diesel. mallia 95.
Tulppausta oon jo harkinnut,mut mitä muuta egr alipaineen tukkimista? esim.
Ford kerran niin aina Ford
Jartsa Kokkola

Re: EGR vika ehkä

Viesti Kirjoittaja Jartsa Kokkola »

Pumppu vika ehkä?Mulla edellisessä -97 mallissa samaa vikaa oli.Fordilla selvittivät missä vika ja tulivat siihen tulokseen että pumppu sökö.Uusi(korjattu) pumppu 1600€ + työ.Asiaa en katsellut loppuun asti vaan laitoin vaihdossa tuohon 2001 transittiin joka oli virhe :lol:
nurppa

Niin et tiedä korjaantuko vika?
Jartsa Kokkola

Viesti Kirjoittaja Jartsa Kokkola »

En tiedä miten siinä sitten kävi.Autoliikkeeseen meni vaihdossa ja sieltä se oli viikon sisällä myyty et kai sen joku on laittanut.
Syttyykö sulla tai siis autossa moottorihäiriövalo kun lyö vikaa päälle,mun transit löi sen häiriö valon kun vika tuli päälle ja yleensä n.satasen vauhdista , kaupunki ajossa ei ikään temppuillut mutta maantiellä senkin edestä.Kannattais käyttää jossain pajalla tarkistuttamassa.
nurppa

Ei lyö vikavaloa päälle ja ajossa menee tasaisesti mut sit hissuksiin ku ajelee kuten kaupungissa ja jouttuu pysähtele ni sit tekee. paikallaa ottaa hyvin rundia. Siitä niinku häviää rundin otto ja kiihtyvyys "etanamaista". Ransu on just äsken leimattu.
Vastaa Viestiin