Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli mondeossa ilmenee mystinen tärin ku nopeus nousee yli 110km Ei vatkaa rattia vaan niin ku tärisyttäs koko koria,ihanku istuis hierovassa autossa Kierot jarrulevyt eivät varmaankaa tuota aiheuta. Joku kuitenkin kysyy miksi niitä epäilen on vastaus ku apparin puolen levy kävi tossa talvella pikkasen kuumana ku satula hirtti kiinni ja eteen päin oli mentävä.
Jos siis tärinä alkaa tuntua vain tuossa nopeudessa ja tasoittuu kun ylitetään vaikkapa 130-140km/h niin ekana lähtisin etsimään syytä pyörien tasapainoituksesta, vanteen keskityksestä yms. Sitten jarrulevyä todennäköisempi on myös jonkin alustakomponentin liiallinen välys.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Itsellä kakkos kopassa teki samaa ja oli sisemmät vetarit lopussa...ne kun vaihtoi niin loppui tärinät...menin ja ostin halvat motonetistä niin puolen vuoden päästä oli nekin loppu
Just mul kans kakkos koppanen. onks hirvee homma vaihtaa?
automaatti. No motonetistä ei näytä saavan ku vetoakselin oikealle puolelle.
Miten testasit et vetarit loppu?
Joku viisas silloin neuvoi mua netissä(2006) ja lähdin vain kokeilemaan tuuria että oliko siellä vika ja sehän oli.Pientä klappia oli kun sitä heiluttelin mutta en arvannut että noin pienestä voi tulla noin suuri tärinä.Juttu meni vielä silloin vuonna niin että sisempää niveltä ei saa erikseen vaan oli ostettava koko akseli nivelineen
Nätti homma vaihtaa jos jotenkikaan työkalut pysyy käsissä mutta tuon vetarin kanssa voip olla että joutuu menemään merkkivaraosiin jos hyvän haluaa"ja tämä oli vain mun mielipide enkä ole fordilla töissä "
Vetarit kanssa saattaa oireilla kovassa kiihdytyksessä ravistamalla. Osaavat olla hyvin arvokkaita kapineita jos täytyy koko akseli vaihtaa. Ulkopää ilmottaa valmistumisestaan joko täyskäännöksessä ääntämällä tai jos otat nostat auton ylös, otat akselista ja jarrulevystä (tai renkaasta) kiinni ja koitat tätä jarrulevyä kääntää pitäen akselista kiinni. Tähän väliin myös iän myötä suurta klappia, joka hoituu ulkopään nivelet vaihtamalla.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Apparinpuolen vetari vaihettu. hommaan meni 30-45min. tärinä väheni mut ei loppunu,eli nyt täytyy vaihtaa viel kuskinpuolen kuhan löytää jostain ku automaatti.