taunuksen virittämisestä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
janzade
Viestit: 55
Liittynyt: 26 Maalis 2013 14:08

taunuksen virittämisestä

Viesti Kirjoittaja janzade »

Joo eli menin ostamaan tommosen vm. 82 tanen 1.6 motilla ja tarkoituksena olis ottaa kone irti ja virittää sitä hieman mutta on jääny muutama kysymys pyörii mieleen mistä en ole löytänyt tietoa. Eli siis voiko ton 1.6 litrasen tosiaan porauttaa 94.5 mm ettei tarvii hommaa ensiks 2.0 moottoria? Ja sit jos toi toimii porauttamisel niinku oon ymmärtäny nii mitä mieltä ootte hinta/laatu/teho hyötysuhteesta et porauttaa alakerran 94.5 mm ja kannen ostaa burton powerilt jonku stage 2 (onks parempi ne uusille bensoille tarkotetut kannet?) ja siihe kunnon nokka, putkisto ja kaasari? Ja millane kaasari olis noille vermeille hyvä, onko tupla vaaka imut hintansa arvosii ku puolel niitten hinnasta sais yhen ison kaasarin?
Ja mites siin alkaa perä olee aika morjens nii mistä perä? Onks iso.atlas lukko.perä joka käy toho bolt on systeemil? Ja käykö normi parilitrasen sierran perä toho suoraa? Sit onko kellää vinkkiä mistä tommoseen jäykemmät jouset tai koko alustasarja mut kuitenki semmone mikä ei madaltais yhtään tai maks sentti tai kaks, kun löytyy vaa sarjoi mitkä madaltaa neljä tai enemmä? :0 sit jos joltai löytyy nurkista ylimääräst palikkaa tuohon ja rallirattia ni voi ehdottaa ;)