
doch kannen kiristys.
doch kannen kiristys.
joo elikkä tarvis kansi pahvi vaihtaa, ni tosta kiristyksestä, että mitä se 90 astetta niinku meinaa? ku tota kirjaa tossa lueskellut, momenttiavain hommattu ja pultit sun muut, ja mikä se lopullinen momentti? oon ekaa kertaa vaihtaas ni vähän vinkkejä kyselisin 

Re: doch kannen kiristys.
Omaa kantta kiristäessä, tulkitsin sen kuten se tarkoitetaankin eli käännät pulttiä 90 astetta, (koko ympyrä 360), joten käännä sitä pulttia neljänneskierros 

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: doch kannen kiristys.
Ja hyvä keino on tehdä joka pultinkantaan maalikynällä tms. merkki samaan kohtaan momenttikiristyksen jälkeen. Merkistä näet heti, mitä olet jo kiristänyt ja paljonko.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Re: doch kannen kiristys.
juu kyl mää ny noi tajusinki
enää ton momenntiavaimen oppis käyttää
ikinä mitään laittanu momenttii 


