Sivu 1/1

Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 08 Helmi 2013 14:58
Kirjoittaja Lasse112
Tiedän, että aiheesta on puhuttu eri foorumeilla ainakin tuhannesti, mutta ovat nämä katsastusmiehen selostukset niin kryptisiä (tosiaan hylsy tuli), että on pakko pyytää apua.

Eli siis: Takatukivarrenlaakerointi on välyksellinen vasemmalla ja edessä, sitten tässä lukee vielä että pitkittäinen tukivarsi. Mitähän ihmettä sillä nyt oikein tarkoitetaan, ja mikä tämä "etummainen" tukivarsi on kun netistä löydän vain ala ja ylätukivarsia.

Olisko näistä kumpikaan oikea, ja olisi korjaamien niinkin yksinkertaista kun osan vaihto:

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=17-7107
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=17-7106

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 08 Helmi 2013 17:29
Kirjoittaja Krisse
Pitkittäistuen etummainen pusla, ei sitä asiaa sen yksinkertaisemmaksi saa.

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 08 Helmi 2013 18:03
Kirjoittaja tuomaz
sanoisin kanssa että pitkittäistukivarren etupusla, focuksessa ei takana ole kuin 1 pitkittäinen tukivarsi per puoli (loput tukivarret takana on poikittaisia) ja siihen saa ainakin fixukselta puslia reiluun kahteen kymppiin kipale.

Omaan kotiskoon nuo samat juuri vaihdettiin 8)

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 09 Helmi 2013 18:33
Kirjoittaja S.K.
tossa näkyy se vaihdettava pusla:
[img]...[/img]

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 15 Helmi 2013 19:22
Kirjoittaja mösjöö
Ikävä pusla vaihtaa. :)

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 15 Helmi 2013 20:57
Kirjoittaja tuomaz
pudottaa samantien koko takapään irti autosta ja vaihdattaa samalla kerralla kaikki takapuslat uusiin... Ja uusii samalla kaikki umpiruostuneet pultit ja mutterit 8)

Nimim. "kokemusta on".

Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen

Lähetetty: 19 Tammi 2014 22:22
Kirjoittaja Latska
tuomaz kirjoitti:pudottaa samantien koko takapään irti autosta ja vaihdattaa samalla kerralla kaikki takapuslat uusiin... Ja uusii samalla kaikki umpiruostuneet pultit ja mutterit 8)

Nimim. "kokemusta on".
Kun ois tullu leuttua tämä viesti aiemmin. Ite viikonlopun taistelin nuitten helojen kans.. sain vaihettua ja tulipa samalla huomattua ettö siellä takapäässä on kaikki muutkin puslat pökäleenä ja puolet pulteista katkesi niitä irrottaessa..

ps. suosittelen varaamaan mukaan uudet jarrusylinterit ja putket nimittäin ilmaus nipat on aivan varmasti ryuostuneet paskaksi
nimim. jarrut ilmaamatta ja kyllä harmittaa