Tiedän, että aiheesta on puhuttu eri foorumeilla ainakin tuhannesti, mutta ovat nämä katsastusmiehen selostukset niin kryptisiä (tosiaan hylsy tuli), että on pakko pyytää apua.
Eli siis: Takatukivarrenlaakerointi on välyksellinen vasemmalla ja edessä, sitten tässä lukee vielä että pitkittäinen tukivarsi. Mitähän ihmettä sillä nyt oikein tarkoitetaan, ja mikä tämä "etummainen" tukivarsi on kun netistä löydän vain ala ja ylätukivarsia.
Olisko näistä kumpikaan oikea, ja olisi korjaamien niinkin yksinkertaista kun osan vaihto:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=17-7107
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=17-7106
Takatukivarren laakerointi välyksellinen
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
Pitkittäistuen etummainen pusla, ei sitä asiaa sen yksinkertaisemmaksi saa.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
sanoisin kanssa että pitkittäistukivarren etupusla, focuksessa ei takana ole kuin 1 pitkittäinen tukivarsi per puoli (loput tukivarret takana on poikittaisia) ja siihen saa ainakin fixukselta puslia reiluun kahteen kymppiin kipale.
Omaan kotiskoon nuo samat juuri vaihdettiin 8)
Omaan kotiskoon nuo samat juuri vaihdettiin 8)
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
tossa näkyy se vaihdettava pusla:
[img]...[/img]
[img]...[/img]
Viimeksi muokannut S.K., 18 Touko 2013 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
Ikävä pusla vaihtaa. 

Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
pudottaa samantien koko takapään irti autosta ja vaihdattaa samalla kerralla kaikki takapuslat uusiin... Ja uusii samalla kaikki umpiruostuneet pultit ja mutterit 8)
Nimim. "kokemusta on".
Nimim. "kokemusta on".
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Re: Takatukivarren laakerointi välyksellinen
Kun ois tullu leuttua tämä viesti aiemmin. Ite viikonlopun taistelin nuitten helojen kans.. sain vaihettua ja tulipa samalla huomattua ettö siellä takapäässä on kaikki muutkin puslat pökäleenä ja puolet pulteista katkesi niitä irrottaessa..tuomaz kirjoitti:pudottaa samantien koko takapään irti autosta ja vaihdattaa samalla kerralla kaikki takapuslat uusiin... Ja uusii samalla kaikki umpiruostuneet pultit ja mutterit 8)
Nimim. "kokemusta on".
ps. suosittelen varaamaan mukaan uudet jarrusylinterit ja putket nimittäin ilmaus nipat on aivan varmasti ryuostuneet paskaksi
nimim. jarrut ilmaamatta ja kyllä harmittaa