Ok, eli duratecissa on noita lämpömittareita vissiin kaksi, toinen kannessa (CHT=Cylinder Head Temperature) ja toinen sit jäähdytysnesteelle (ECT=Engine Coolant Temp).
Ilmeisesti tuolta diagnostiikkavalikosta saatava engine temp antaa tuota CHT arvoa kun taas ECT näkyy mittaristossa, eikös?
Onko näkemystä, missä tuon CHT arvon pitäisi liikkua? Kylmä auto (=seissyt 12 tuntia pienessä pakkasessa) näytti mulle ennen käynnistystä 40 astetta ja lämmin moottori on siinä 120 ....
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Focus 05 1.6 lämpöanturit
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan