1.8td Koneesta yleensä.
Lähetetty: 12 Tammi 2006 17:44
Eipä tästä diesel vehkeestä palio ole keskusteltu joten.
Mitäs tyyppivikoja tässä motissa oikein on?
Tuli hankittua ajoautoksi mk7 stw esko ja pitääs vaihtaa nyt aluksi kytkin ja kannentiiviste. Toivottavasti kansi olis ehjä. Vaikka usein nähtävästi ovat näistä halki? Ainut merkki on että vettä kuluu ja kerää painetta. ajettu 300tkm
Samalla kun konetta purkaa niin vois vaikka vahvistella konetta tulevan varalle, kun auto jää itselle ajoon. Eli mistä kannentiiviste onko fordin oma riittävä? Kelepaako diiselin orkkis kytkin vai käykä joku jämäkämpi ns. heittämällä.
Piristystä ei nyt haeta korkeintaan välijäähdyttimen siirto tai sen ilmansaannin parantaminen.
Huohotuksen voisi varmaankin siirtää johonkin purkki viritykseen?
Sitten erot vapaastihengittävän ja turbonmallin välillä? Ja mitenkäs uudempi kone eroaa vanhasta? eli se mikä on focuksessa.
Mitäs tyyppivikoja tässä motissa oikein on?
Tuli hankittua ajoautoksi mk7 stw esko ja pitääs vaihtaa nyt aluksi kytkin ja kannentiiviste. Toivottavasti kansi olis ehjä. Vaikka usein nähtävästi ovat näistä halki? Ainut merkki on että vettä kuluu ja kerää painetta. ajettu 300tkm
Samalla kun konetta purkaa niin vois vaikka vahvistella konetta tulevan varalle, kun auto jää itselle ajoon. Eli mistä kannentiiviste onko fordin oma riittävä? Kelepaako diiselin orkkis kytkin vai käykä joku jämäkämpi ns. heittämällä.
Piristystä ei nyt haeta korkeintaan välijäähdyttimen siirto tai sen ilmansaannin parantaminen.
Huohotuksen voisi varmaankin siirtää johonkin purkki viritykseen?
Sitten erot vapaastihengittävän ja turbonmallin välillä? Ja mitenkäs uudempi kone eroaa vanhasta? eli se mikä on focuksessa.