jäykempi paineasetelma ohc:hen

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

jäykempi paineasetelma ohc:hen

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

mistä jäykempi asetelma ohc pannuun? joo tiedetään laita uus ap mut en tarvi siihen tietoa vaan muuta,
kävikö joku turbo volvon asetelma? vai mistä niitä on porukka laittanu..
on paljo halvempi ja käy suoraan?? tietoa? entä muut autot..
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Re: jäykempi paineasetelma ohc:hen

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

mr.oohoosee kirjoitti:mistä jäykempi asetelma ohc pannuun? joo tiedetään laita uus ap mut en tarvi siihen tietoa vaan muuta,
kävikö joku turbo volvon asetelma? vai mistä niitä on porukka laittanu..
on paljo halvempi ja käy suoraan?? tietoa? entä muut autot..
Minäkin olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi jos siihen olisi saatavana jokin jäykempi kuin vakio. AP on aika hintava... mulla on ainaki hakusessa se 230... niin siis kiloWatia ja jäykällä 4-lapasella, joten vakiota en edes ajettale.
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Turbo? (900/9000) saabeistahan nuita on "sovellettu", maksaa jotain 150e luokkaa muistaakseni, en jaksa tarkistaa ja pitää huhupuheiden mukaan ~400Nm..
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

Jaakko85 kirjoitti:Turbo? (900/9000) saabeistahan nuita on "sovellettu", maksaa jotain 150e luokkaa muistaakseni, en jaksa tarkistaa ja pitää huhupuheiden mukaan ~400Nm..


miten sovellettu?? mitä muutoksia vaatii...
entäs toi bolvon asetelma niitäkin laittaneet,mitä se vaatinee?
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

mr.oohoosee kirjoitti:

miten sovellettu?? mitä muutoksia vaatii...
entäs toi bolvon asetelma niitäkin laittaneet,mitä se vaatinee?
Olisko ollut keskitystappien tai kiinnitys reikien poraamista vaan oikeisiin kohtiin..Eli kohtuu pienellä vaivalla menisi. Vakio-asetelma kannattaa unohtaa heti. Volvon asetelmasta ei mitään tietoa. Joku paremmin tietävä voisi kertoa lisää?
cossu7
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Marras 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja cossu7 »

itsellä on toi rallyracen sport asetelma ja makso jonku 122e...
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

cossu7 kirjoitti:itsellä on toi rallyracen sport asetelma ja makso jonku 122e...
Onko pitävyydestä mitään tietoa ?
cossu7
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Marras 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja cossu7 »

eipä näillä keleillä paljoo pitoo löydy.. ja muutenki vielä vähän kesken :roll:
turbopower
Viestit: 63
Liittynyt: 09 Helmi 2009 12:44

Re: jäykempi paineasetelma ohc:hen

Viesti Kirjoittaja turbopower »

onpas vanha topicci mutta taas joillekkin ajankohtainen :D itse kokeilin turbo sierrassa tuota moposportin 30% vakiota jäykempää asetelmaa+4-lapanen sintteri yhdistelmää..sen että ahdot alkaa vähänkin nousemaan niin heti luistaa... Eli onkohan joku saanut jotain "budjetti" asetelmaa pitämään? Joskus olin CRSC:n jäsen mutta ei kehtaa muutaman kysymyksen takia 25e vuodessa maksaa jäsenyydestä..
Jotkut vissiin käyttäneet M3:sen asetelmaa, virtala racingillä oli 285e. Ja lautamäellä oli sachs race asetelma 450e. Ne turbo saabin asetelmat kuulemma ei pidä, ne voi unohtaa.. Cossu asetelma ei mene koska niin paljon isompi kuin OHC:n..
Vastaa Viestiin